۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۸۴۸۹

آگاه‌سازي جوانان در استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي ضرورت دارد

رئيس ستاد مبارزه با بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز کشور گفت: آگاه‌سازي جوانان در استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي ضرورت داشته و لازم است در اين خصوص تامل بيشتري کرد.
آگاه‌سازي جوانان در استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، خسرو کردميهن رئيس ستاد مبارزه با بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز کشور در جلسه‌اي باحضور مديرکل و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در شهرکرد اظهار کرد: ٧٥ درصد برنامه‌ها و اقدامات اين ستاد به آگاه‌سازي و فرهنگ‌سازي در استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي اختصاص يافته است.

وي ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان نسبت به آثار مخرب بازي‌هاي رايانه‌اي آگاه شوند، تقاضا براي اين بازي‌ها کاهش يافته و در اين صورت است که مي‌توان با عرضه‌کنندگان اين بازي‌هاي غيرمجاز مقابله کرد.

کردميهن ايجاد اختلال در تمرکز، روان‌پريشي، شب‌ادراري و مشکلات رواني و جنسي را بيشترين آسيب ناشي از استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز براي کاربران اين بازي‌ها عنوان کرد.

رئيس ستاد مبارزه با بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز کشور ادامه داد: بيشترين کاربران بازي‌هاي رايانه‌اي در رده سني ٨ تا ١٦ سال قرار دارند که اين رده سني از آسيب‌پذيرترين گروه‌هاي سني است، بنابراين خانواده‌ها در انتخاب بازي براي فرزندان خود بايد دقت و نظارت داشته باشند.

کردميهن از اجراي احکام سنگين براي مجرمان عرضه‌کننده بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز خبر داد و افزود: اين احکام شديد مي‌تواند يک عامل بازدارنده باشد و عرضه بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز را محدود کند.

شايان ذکر است رئيس ستاد مبارزه با بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز کشور به منظور رصد بازار محصولات فرهنگي چهارمحال و بختياري و تعامل با مسئولان اين استان براي کنترل عرضه بازي‌هاي رايانه‌اي به شهرکرد سفر کرده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۳۶

27 Dec 2019