۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۷۴۹۹
فرماندار کيار:

رعايت اصل بي‌طرفي و امانت‌داري وظيفه همه دست‌اندرکاران انتخابات است

فرماندار کيار در جمع اعضاي شعب اخذ راي بخش مرکزي کيار بر رعايت بي‌طرفي، امانت‌داري و صداقت دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات تاکيد کرد.
رعايت اصل بي‌طرفي و امانت‌داري وظيفه همه دست‌اندرکاران انتخابات است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، قدمعلي مرداني در جمع اعضاي شعب اخذ راي سطح بخش مرکزي کيار به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان در روز ۷ اسفندماه گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بر حق‌الناس بودن انتخابات در سخنراني‌هاي متعدد تاکيد کرده‌اند لذا بايد همه به اين نکته توجه کنيم که هيچ‌گونه خدشه‌اي در روند برگزاري انتخابات از آغاز تا پايان وارد نشود.

فرماندار کيار افزود: با توجه به اصل بي‌طرفي دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات هيچ کدام از اعضا شعب اخذ راي حق حمايت با کانديداهاي انتخابات (چه در مجلس شوراي اسلامي و چه در مجلس خبرگان) را ندارند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بر امانت‌داري دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات تاکيد نمود و گفت: راي مردم از لحظه اخذ راي تا زمان اعلام نتايج نهايي امانتي در دست ماست که بايد از اين امانت به بهترين صورت صيانت و حراست کنيم.

مرداني در پايان از همه دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات روز ۷ اسفند خواست سه اصل امانت‌داري، رعايت بي‌طرفي و صداقت را در دستور کار خود قرار دهند تا انشالله با حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب کانديداي اصلح شهرستان کيار بار ديگر برگ زريني را در کارنامه پرافتخار خود رقم بزند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۰۷

1 Jan 2020