:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جای خالی استاندار در میان صفوف بصیرت مردم انقلابی شهرکرد! | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۲۴۳۹
در چهارمحال و بختیاری

جای خالی استاندار در میان صفوف بصیرت مردم انقلابی شهرکرد!

همایش گرامی داشت نهم دی ماه در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری و عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان در حالی برگزار شد که جای خالی استاندار و معاونینش بسیار مشهود بود.
جای خالی استاندار در میان صفوف بصیرت مردم انقلابی شهرکرد!
به گزارش جهانبین نیوز؛ همایش گرامی داشت نهم دی ماه در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری و عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان برگزار شد.

مردم آمدند تا بار دیگر اعلام کنند تا ابد پشت رهبر و کشور خود ایستاده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند فتنه و فتنه‌گران به کشورشان دست درازی کنند و بخواهند اسلامیت کشورشان را نشانه رفته و آسیبی به جایگاه ولایت و رهبری بزنند.

مردم حاضر در برنامه با سردادن شعارهای " راه امام خمینی پاینده باد"، " خامنه‌ای رهبر ما زنده باد"، " رمز حضور امت اطاعت از رهبر با بصیرت"، "سلام بر اصل ولایت فقیه"، " هم غزه، هم لبنان، هم ایران"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل و انگلیس" و... نفرت خود را از فتنه و فتنه‌گران اعلام کرده، با حضور خود به همه اثبات کردند اهانت به ولایت فقیه و اسلام را بر نمی‌تابند.

اما این همایش درحالی برگزار شد که جای خالی استاندار و معاونینش بسیار مشهود بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۰۷

8 Jan 2020