۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۹۰۱۹
در چهارمحال و بختیاری:

چهارمحالی‌ها بیرون نروند/کیفیت هوا به مرز هشدار رسید

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روند کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری تا چند روز آینده ادامه داشته و بهتر است بیماران قلبی و عروقی، تنفسی، سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در بیرون از خانه خودداری کنند.
چهارمحالی‌ها بیرون نروند/کیفیت هوا به مرز هشدار رسید
معصومه نوروزی کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: سرعت باد در استان به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوام کاهش کیفیت هوا در استان گفت: با توجه به فعالیت کانون‌های گرد و خاک و افزایش وزش باد کیفیت هوای چهارمحال و بختیاری به مرز هشدار رسیده است.

وی با اشاره به ناسالم بودن هوای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای امروز آسمانی صاف همراه با غبار رقیق، در بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای فردا نیز آسمانی با غبار رقیق، در بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی خواهد شد.

وی به بیماران قلبی و عروقی، تنفسی، سالمندان و کودکان توصیه کرد از تردد غیرضروری در بیرون از خانه خودداری کنند و گفت: روند کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری تا چند روز آینده ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش میزان بارش در چند سال اخیر این استان جزء استان‌های خشک کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۹:۲۹

1 Sep 2020