۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۵۰۶۹

ایران به دنبال دستیابی به دانش هسته ای است نه بمب هسته ای

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وحشت استعمار و استکبار از انقلاب اسلامی ناشی از به خطر افتادن منافع خود و نداشتن پایگاهی جهت چپاول و غارت کشور ایران است.
ایران به دنبال دستیابی به دانش هسته ای است نه بمب هسته ای
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در شهرکرد ضمن بزرگداشت ایام شعبان از حضور پر شور مردم استان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) تقدیر و تشکر کرد.

سلیمانی بیان داشت: برای ترسیم ۸ سال دفاع مقدس باید به حال و هوای قبل از آن و وضعیت قبل از انقلاب توجه داشته باشیم زمانی که علی الظاهر کشور و ارتشی قدرتمند داشتیم اما در واقع وابسته به استعمار و استکبار بودیم.

وی وحشت استعمار و استکبار را از انقلاب ناشی از به خطر افتادن منافع خود و نداشتن پایگاهی جهت چپاول و غارت کشور دانست.

سلیمانی افزود: بر همین اساس قدرتهای بزرگ در یک حرکت اهریمنی و شیطانی کشور همسایه ما را وادار به جنگ با ما کردند و همگی با تسلیحات و ادوات نظامی خود پشت سر صدام وارد جنگ با ایران شدند.

وی تصریح کرد: عنایت های الهی و رهبری های امام گونه فرمانده کل قوا و روحیه شهادت طلبی رزمندگان پیام ما تا آخر ایستاده ایم را عینیت بخشید و موجب افتخار آفرینی های ما در طول دفاع مقدس شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقش شعرا، هنرمندان و خطبا و علما در بسیج مردم و انسجام ملی و اسلامی و گرایش رزمندگان به عشق به اسلام و انقلاب و دفاع از کشور و ناموس بی بدیل است.

وی انقلاب اسلامی را الگویی برای آزادی خواهان و گروه های مقاومت در دنیا دانست و اذعان داشت: دفاع مقدس حماسه ای ماندگار در تاریخ کشور است.

سلیمانی تاکید کرد: در آن روز ما به دفاع مقدس از آرمانها و ارزشها پرداختیم و امروز نیز برخلاف توطئه ها و دروغ های دشمنان به دنبال بمب هسته ای نیستیم بلکه به دنبال دانش هسته ای در زمینه اقتصاد، صنعت و درمان ایم.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۸:۱۳

29 Jan 2020