۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۳۰۸۹
فرماندار کیار:

توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری است نه هزینه

فرماندار در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان كيار كه با حضور مدير كل آموزش و پرورش استان دراداره آموزش و پرورش برگزارشد ضمن قدرداني از تلاش دلسوزانه فرهنگيان گفت :توجه به آموزش و پرورش هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري در حد كلان است.
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار قدمعلی مردانی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت بالای توجه به آموزش و پرورش گفت: مبناي توسعه كشور توسعه سياست هاي آموزش و پرورش و استفاده از ظرفيت هاي منطقه براي رشد و گسترش دو مقوله آموزش وپرورش است.

مرداني در ادامه به نواقص و مشكلات موجود در مدارس شهرستان اشاره کرد و براي بهبود اوضاع فضاي مدارس، درخواست جلسه مشترك بين فرمانداري ، اداره كل آموزش و پرورش و اداره كل نوسازي مدارس در استان را مطرح كرد.

گفتني است:احداث مركز آموزشي ، فرهنگي و رفاهي مجهز براي بهره برداري فرهنگيان و دانش آموزان در شهرستان، افزايش حق سرويس اياب و ذهاب براي آموزش و پرورش شهرستان، تخصيص رايانه كارآمد و به روز جهت تجهيز مدارس و استفاده از ظرفيت هاي شهرستاني جهت كيفيت بخشي به آموزش و پرورش در راستاي سياست اقتصاد مقاومتي ازمهمترين مصوبات جلسه مذكور بود.

در پايان اين جلسه از زحمات اعضاي شوراي آموزش و پرورش شهرستان با اهداي جوايزي تقدير شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۴:۰۱

29 Dec 2019