۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۴۲۴۹
معاون عمراني استاندار در گفتگو با بام ايران خبر:

دوقطعه از عمليات ساخت کمربندي شهرکرد -سامان تا پايان امسال تکميل مي شود

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نزديک به 75 درصد از کمربندي شمال شهرکرد به سمت سامان تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.
دوقطعه از عمليات ساخت کمربندي شهرکرد -سامان تا پايان امسال تکميل مي شود
به گزارش جهانبین نیوز گودرز اميري در گفتگو با بام ايران خبر با اشاره به اينکه عمليات ساخت اين کمربندي، در سه قطعه در حال انجام است، گفت: در حال حاضر کار ساخت اين جاده در دو قطعه واقع در شهرستان شهرکرد در حال انجام است و مابقي آن که در قسمت خروجي منتهي به سامان است در مرحله بعدي ساخت قرار مي گيرد.

اميري افزود: ساخت قطعه اول اين طرح که از ميدان قمر بني هاشم(ع) آغاز و تا سه راهي رحمتيه و کارخانه آسفالت ادامه دارد، با همت خوبي در حال انجام است، البته در واگذاري زمين هاي تحت پوشش سپاه استان هم بحث هايي وجود داشت که اين زمين با زمين هاي سطح شهر معاوضه شده است.

معاون عمراني , و هماهنگي استاندار ادامه داد: در قطعه دوم اين طرح که از سه راهي دانشگاه هاي رحمتيه تا آرامستان جديد شهرکرد ادامه دارد، هم، کار به خوبي در حال انجام است و مابقي اين جاده هم با حل بحث هاي تملکي، در سال آينده به بهره برداري مي رسد.

اميري بيان داشت: خوشبختانه با اعتبارات خوبي که در مواد 10، 12   ، 180 و تملک دارايي و ملي در نظر گرفته شده است تسريع در اجراي اين طرح از اهميت بالايي برخوردار است.

وي گفت: با بازگشايي اين جاده، استان هم از حيث گردشگرپذير بودن و هم از جهت کم کردن بار ترافيک درون شهري شهرکرد به نقاط مطلوبي مي رسد.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۱۳

6 Jan 2020