۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۷۹۴۹
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

اجراي کامل اقتصاد مقاومتي، ايستادگي در برابر تحريم‌هاي دشمنان است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: نبايد از تحريم‌هاي دشمنان هراسي داشت و بايد با اجراي کامل اقتصاد مقاومتي در برابر تحريم دشمنان ايستاد.
اجراي کامل اقتصاد مقاومتي، ايستادگي در برابر تحريم‌هاي دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علي نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری  در خطبه‌هاي نخستين نماز جمعه سال 95 با اشاره به نام‌گذاري امسال با عنوان سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از سوي مقام معظم رهبري، با اشاره به اينکه دشمن در تلاش است که با راه‌هاي مختلف به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ضربه بزند اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي مهمترين راهبرد براي مقابله با تحريم‌هاي دشمنان است.

وي تصريح کرد: مقام معظم رهبري در فرمايشات نوروزي خويش، به صورت جامع به مسائل مهم کشور پرداختند و اين فرمايشات بايد از سوي همه مسئولان مورد توجه قرار گيرد.

حجت‌السلام نکونام با بيان اينکه عده‌اي در تلاش براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي ايران هستند عنوان کرد: دشمن در تلاش است با نفوذ در ارکان مختلف از جمله در عرصه‌هاي داخلي و خارجي به نظام ضربه بزند.

خطيب جمعه شهرکرد يادآور شد: دشمن در مساله برجام به دنبال متزلزل کردن مقاومت و حمايت از مقاومت ملت ايران است و مي‌خواهد صنايع دفاعي را متزلزل کند و به واسطه مساله حقوق بشر که آمريکا بزرگ‌ترين ناقص حقوق بشر است، از ايران امتياز بگيرد.

نکونام افزود: در مساله برجام آن هم امتياز داده شد اما تحريم‌ها برداشته نشد و همه وعده‌هاي دشمنان روي کاغذ بود و مساله برجام دستاوردي نداشت و حالا حرف از برجام دو است.

وی با بيان اينکه بزرگ‌ترين خطر براي انقلاب اسلامي ايران، دست برداشتن از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و امام است اذعان داشت: عده‌اي به دنبال محو کردن اين آرمان‌ها و ارزش‌ها از جامعه هستند، که بصيرت مردم در برابر اين عده، نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، به سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله عليها اشاره کرد و گفت: وجود مبارک اين بانوي بزرگ به خواست خداوند بود و اين بانو بهترين الگو براي بانوان اسلام است.

نکونام اظهار داشت: با ولادت حضرت فاطمه سلام الله عليها، دو جبهه "کوثر" که الهي و خدایي است و "ابتر" که جريان ضدولايي و خدايي است شکل گرفت.

امام جمعه شهرکرد يادآور شد: پس از رحلت پيامبر اسلام صلوات الله عليه، اسلام ناب محمدي را عده‌اي به انحراف کشيدند و خليفه‌گري و حکومت اسلامي را جايگزين اسلام ولايي کردند و اکنون عده‌اي به دنبال انحراف در آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هستند.

نکونام افزود: امام راحل پرچم انقلاب اسلامي و اسلام ناب محمدي را برافراشتند و پس از رحلت امام راحل اين پرچم در دست مقام معظم رهبري است. 

وي، به سالروز استقرار جمهوري اسلامي در دوزادهم فروردين اشاره کرد و گفت: مردم با قاطعيت با راي بالاي 98 درصد به نظام جمهوري اسلامي ايران راي دادند و اکنون مقام معظم رهبري پرچم‌دار انقلاب اسلامي و اسلام ناب هستند.

خطيب جمعه شهرکرد،با اشاره به روز طبيعت در سيزدهم فروردين ماه يادآور شد: طبيعت نشانه الهي است و مردم با حضور در طبيعت به ياد خدا و آيات الهي باشند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۴۵

27 Dec 2019