۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۸۹۲۹
نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي:

مجوز احداث درمانگاه تامين اجتماعي اردل صادر شد

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي گفت:مجوز احداث درمانگاه تأمين اجتماعي در شهرستان اردل صادر شده و عميات احداث اين درمانگاه در سال 97 آغاز مي‌شود.
مجوز احداث درمانگاه تامين اجتماعي اردل صادر شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي ظهر دیروز شنبه در مراسم انتصاب فرماندار اردل با اشاره به اينکه تکميل پروژه هاي نيمه تمام شهرستان اردل استان چهارمحال و بختياري ضروري است، اظهار داشت: تکميل پروژه هاي نيمه تمام در بخش جاده سازي، توسعه جاده هاي، توسعه فضاي درماني و افزايش تخت هاي بيمارستان در شهرستان اردل ضروري است.

کاظمي بيان کرد: شهرستان اردل داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بسياري است که بايد مورد توجه بيشتر براي توسعه قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه بيکاري در اين شهرستان از مهمترين مشکلات به شمار مي رود اظهارکرد:حل مشکلات بيکاري در اين شهرستان بايد مورد توجه بيشتر قرار گيرد.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي از صدور مجوز احداث درمانگاه تامين اجتماعي در شهرستان اردل خبرداد و بيان کرد:کلنگ اين درمانگاه در سال ۹۷ به زمين زده خواهد شد.

کاظمي با بيان اينکه ورودي و خوروجي هاي شهر اردل مناسب نيست افزود:ورودي هرشهر بايد طبق ضوابط شهري به گونه‌اي طراحي شود که با جذابيت تمام نشان دهنده ويژگي هاي آن شهر باشد و اهميت ورودي هاي شهر آن قدر مهم است که هر ورودي با نماد و ويژگي هاي خاص خود مي تواند ايجاد حس تعلق و هويت در ميان ساکنان و تازه واردان به شهر را ايجاد کند،اما متاسفانه ورودي و خروجي شهر اردل مناسب نيست و تاکنون از سوي مسئولين اين شهرستان اقدام اساسي براي بهبود ورودي و خروجي صورت نگرفته است اميداواريم که مسئولین نسبت به زيباسازي ورودي و خروجي اين شهر که مرکز شهرستان مي باشد در سال ۹۷ اقدام نمايند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۶:۵۳

8 Jan 2020