۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۱۹۹۹
مسيرهاي پوشالي دشمن، مانع يافتن مسير حق نخواهد شد

وقتي سايه اهل بيت (ع) بر بام آشيانه دل مي نشيند بي راهه هاي زمانه فريبت نخواهند داد

هياهوي زندگي امروز، رنگ و لعاب هاي دنياي مدرن، هجمه هاي فرهنگي غرب بسيار نرم و آرام درپي کاستن ارزشهاي انساني هستند. اصالت شيعه را نشانه گرفته اند!! اما در پس همه اين تهاجمات وسيع، دنياي غرب، اصلي را فراموش کرده، اصلي که براي من به عنوان بانوي شيعه ايراني در قلب و جانم نفوذ کرده و هيچ ابزاري از هر نوع با هر رنگ و لعابي اثرش را از بين نمي برد.
وقتي سايه اهل بيت (ع) بر بام آشيانه دل مي نشيند بي راهه هاي زمانه فريبت نخواهند داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين هياهوي زندگي امروز، رنگ و لعاب هاي دنياي مدرن، هجمه هاي فرهنگي غرب بسيار نرم و آرام درپي کاستن ارزشهاي انساني هستند. اصالت شيعه را نشانه گرفته اند!! اما در پس همه اين تهاجمات وسيع، دنياي غرب، اصلي را فراموش کرده، اصلي که براي من به عنوان بانوي شيعه ايراني در قلب و جانم نفوذ کرده و هيچ ابزاري از هر نوع با هر رنگ و لعابي اثرش را از بين نمي برد. بانوي شيعه الگوهايي دارد به نام فاطمه (س)، به نام حضرت زينب کبري (س)، پاي روضه امام حسين (ع) مي نشيند، اشک مي ريزد و آرام مي شود، دل مي دهد به هفتاد و دو تن کربلا، به علي اصغر حسين (ع)، جوانش را جايگزين علي اکبر (ع) حسين مي کند و مي فرستد به سوي دفاع ، دفاع از دين اسلام، مي فرستد به سوي صحنه سازي کربلا در سال 2016 ميلادي، کربلايي مي آفريند در سوريه، عراق و هر جايي که براي دفاع از دين خون مي خواهد.

يکي از نعمات ارزشمند شيعيان، نعمت ماه محرّم و قيام عاشورا است که بايد در راستاي بهره مندي هرچه بيشتر از اين نعمت حرکت نمود. ايثار، اخلاص، آزادگي ، امربه معروف و نهي از منکر برخي از آموزه هاي قيام عاشورا مي باشد که جامعه کنوني تشنه اين موارد است و آشنايي صحيح نسل جوان با عملکرد بي نظير امام حسين (ع) و ياران باوفايش در مقابله با وقايع گوناگون راه روشني را پيش روي آنان قرار خواهد داد.


اميد است عبارت کل يوم عاشورا و کل عرض کربلا همواره چراغ راه شيعيان باشد

خانم نظري مسئول هيئت ياوران منجي در مصاحبه با مشکات برين گفت: هيئت خواهران ياوران منجي (عج) با ياري حضرت صاحب الزمان (عج) و مشارکت خواهران مهندس و بسيجي تأسيس گرديد. اين هيئت شامل اعضاي کادر اصلي (مدير، کادراجرايي، امور مالي، امور فرهنگي، تدارک و...) و اعضاي عادي مي باشد که در زمينه هاي گوناگون همکاري و مشورت مي نمايند که با توجه به اهداف گسترده اين هيئت هر روز با استقبال خواهران مشتاق و محترم  مواجه شده و بر تعداد اعضاي عادي هيئت افزوده مي شود که پشتوانه هيئت مي باشند.

وي افزود: اين هيئت با هدف فعاليت در زمينه هاي علمي،آموزشي، مذهبي، فرهنگي، اجتماعي و معنوي تشکيل شده است که برخي برنامه ها به شرح ذيل مي باشد: برگزاري و مشارکت در اجراي همايش هاي علمي، فرهنگي، هنري و مذهبي برگزاري و مشارکت در اجراي مراسمات مذهبي (اعياد و عزاداري) و غير مذهبي، مشارکت و اقدام در امور معنوي و خيرخواهانه از قبيل شناسايي و کمک رساني به نيازمندان واقعي در جهت تأمين مايحتاج روزانه، جهيزيه تلاش در جهت ايجاد اشتغال و ازدواج جوانان



نظري تصريح کرد: با عنايات ائمه بزرگوار (ع) هيئت خواهران ياوران منجي (عج) در ماه محرم و صفر امسال مراسم سوگواري سالار شهيدان (ع) را در مدت هشت روز در دهه اول محرم الحرام همراه با سخنراني علماي دين و مداحي ذاکرين اهل بيت(ع) در جهت بصيرت افزايي عزاداران حسيني برگزار نمود. هم چنين با حضور در  مراسمات عزاداري ابا عبداله حسين (ع) که در مکان هاي مختلف از جمله منزل شهيد مدافع حرم «علي عسگري»، دفتر انجمن بيماران خاص و ... برگزار شد صاحبان مجلس را همراهي کرده و از فضاي معنوي جهت صيقل دادن روح بهره بردند. همکاري در جهت برگزاري همايش رهروان زينبي (س) در ماه محرم ،همکاري در جهت برگزاري همايش بسيج با عنوان پژواک نداي حضرت زينب (س) در ماه صفر از ديگر اقدامات هيئت ياوران منجي (عج) در اين ايام مي باشد.

وي گفت: اميد است عبارت کل يوم عاشورا و کل عرض کربلا همواره چراغ راه شيعيان باشد و مسير صحيح بندگي را نمايان سازد.



براي گم نکردن مسير و پرچم دار اهل بيت (ع)بودن، هييتي تاسيس کرديم با نام هيئت ياوران منجي (عج)

نرگس رياحي مسئول هيئت ياوران منجي در مصاحبه با مشکات برين گفت: من يک دخترم  دختري امروزي با فکر وبينش تجددگرا اما اين عامل پيروي از غرب نيست. من هر چه قدر متجدد شوم الگويم شيرزن کربلاست. از اصالتم دور نمي شوم. پوششم اصالت من است.

وي افزود: در کنار همه اين ناملايمات زندگي مدرن درعصر حاضر، من و دوستانم راهي را انتخاب کرديم براي گم نکردن مسير و پرچم دار اهل بيت (ع) بودن، هييتي تاسيس کرديم با نام هيئت ياوران منجي (عج). من از خواهرانم دعوت مي کنم ، راهي راه زينب (س) شويد. مطمئن باشد وارد مسيري مي شود که لذت واقعي زندگي را حس مي کنيد. احساسي که من با شرکت درمراسمات هيئت دارم با هيچ لذتي جايگزين نمي کنم. حسي است که بايد تجربه شود ، بايد دل داد تا طعم عشق واقعي را چشيد. وقتي در مسير ائمه بزرگوار قرار بگيري ناخودآگاه تلنگرهايي را حس مي کني که تو را حفظ مي کند، حجابت را حفظ مي کند و تو را دور مي کند از مسير گناه . به يادت مي آورد که تو انتخاب شدي که خادم ائمه باشي، ارزشمندي، به بهاي ناچيز خودت را نفروش!!!!!! حواست باشد به رفتارت و چه حس بي نظريست تلنگرهاي ناخودآگاه....... . اخيراً در مراسمي با عنوان پژواک صداي زينب (س)  که در حسينيه امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد به همت پايگاه هاي بسيج و با همکاري هيئت ياوران منجي (عج) برگزار گرديد حضور داشتم. در اين مراسم خطبه خواني حضرت زينب (س) به نمايش درآمد و مظلوميت حق در برابر باطل را نشان داد. اما در اين ميان بانويي محکم ايستاد و حقانيت را ثابت کرد. اين بانو بهترين الگوي من به عنوان بانوي شيعه ايراني است....



خانم کياني عضو فعال اين هيئت در مصاحبه با مشکات برين ضمن دعوت همه دختران و بانوان استان براي حضور در اين هيئت گفت: گاهي کساني را مي بينييم که دارند بي پروا غرب را به هدفش نزديک و نزديک تر مي کنند. يک توصيه خواهرانه ..! بيا و تلنگرناخودآگاه را حس کن ، مطمئن باش از اينکه کسي حواسش به تو هست آنقدر لذت مي بري که به وجود خودت مي بالي. چه جايگاه والايي داري بانوي شيعه. آنقدر والا که بانوان جهان در پي گمشده اي مي گردند که در قلب و جان تو جاريست!

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۷:۱۴

19 Jan 2020