۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۶۵۹۹
فرماندار کوهرنگ خبر داد

حمله گراز به 15 نفر در بنو استکي کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: حوالي ساعت 3 عصر شخصي با مراجعه به فرمانداري کوهرنگ از حمله گراز به 15 نفر و زخمي شدن 3 نفر خبر داد و درخواست کمک به مجروحين را داشت.
حمله گراز به 15 نفر در بنو استکي کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمان‌پور فرماندار شهرستان کوهرنگ دقايقي پيش در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر از حمله گراز به 15 نفر در روستاي بنو استکي کوهرنگ خبر داد.

آقاي زمان‌پور گفت: حوالي ساعت 3 عصر شخصي با مراجعه به فرمانداري کوهرنگ از حمله گراز به 15 نفر و زخمي شدن 3 نفر خبر داد و درخواست کمک به مجروحين را داشت.

زمان‌پور گفت: با توجه به اينکه منطقه خالي از سکنه بود و جاده مسير بنو استکي به مرکز شهرستان  بسته بود بلافاصله خودروي برف پيماي هلال احمر کوهرنگ (آرگو) به‌همراه دو نجات‌گر هلال احمر و يک نفر از اورژانس اعزام شدند.

فرماندار کوهرنگ در ادامه گفت: بعد از يک ساعت برف‌پيمايي سرانجام امدادگران به محل مورد نظر رسيدند که دو نفر در روستاي بنو استکي درمان شدند اما نفر سوم از ناحيه کمر به عمق 8 سانتيمتر و طول 12 سانتيمتر پارگي داشت که بوسيله خودروي آرگو انتقال داده شد.

وي افزود: با تلاش نجات‌گران کمک‌هاي اوليه صورت گرفت و سريع به نزديک‌ترين جاده دسترسي بيش از 10 کيلومتر بود با خودروي برف‌پيما به جاده اصلي رسيدند و بلافاصله به بيمارستان منتقل شدند.

مهندس مرتضي زمان‌پور در پايان بيان داشت: اين افراد براي برف‌روبي منازل خود به روستا خالي از سکنه رفته بودند که گراز به آنها حمله کرد.

روستاي بنو استکي در مجاور دشت لاله‌هاي واژگون کوهرنگ در فاصله 15 کيلومتر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

اين روستا بدليل جمعيت عشايري در فصل زمستان خالي از سکنه مي‌شود.


انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۷:۳۸

5 Jan 2020