۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۳۶۰۹
رئيس اداره بهزيستي فارسان:

فضاي شهري فارسان براي معلولان و جانبازان مناسب‌سازي شد

رئيس اداره بهزيستي شهرستان فارسان گفت: تاکنون چندين تابلو و برچسب براي پارکينگ جانبازان و معلولان در سطح شهر فارسان نصب شده است.
فضاي شهري فارسان براي معلولان و جانبازان مناسب‌سازي شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي صنيع ثالث در جلسه مناسب سازي فضاها براي رفاه حال معلولان و جانبازان شهر فارسان اظهار داشت: چندين تابلو و برچسب براي پارک ماشين در سطح شهر توسط شهرداري و راهنمايي و رانندگي فارسان نصب شده تا اين عزيزان در مکان هايي  که امکان  دارد و راهنمايي و رانندگي  مشخص کرده است از اين برچسب ها استفاده کنند.

وي در ادامه افزود: مقرر گرديد مکان هايي که بيشتر محل عبور و مرور  معلولان و جانبازان است با همکاري شهرداري  مناسب سازي شود تا مشکلات در اين زمينه مرتفع شود.

وي با تاکيد بر رعايت حق و حقوق معلولان و جانبازان بيان کرد: علاوه بر محيط هايي که مشخصا براي اين افراد در سطح شهر تدارک ديده شده است بايد ساير حق و حقوق معلولان و جانبازان در فضاهاي مختلف شهري و تردد آسان رعايت شود.

مناسب سازي ورودي و خروجي سازمان ها و ادارات ضروري است

وي مناسب سازي ورودي ها و خروجي هاي سازمان ها و ادارات را در فارسان ضروري دانست و گفت: اقدامات مثبتي در بعضي ادارات و سازمان ها انجام گرفته که ساير ادارات و سازمان ها و مراکز عمومي که تاکنون در اين مورد اقدام نکرده‌اند تاکيد شده است که در اسرع وقت اقدام کنند.

وي تصريح کرد: استفاده و مناسب سازي وسايط نقليه عمومي براي استفاده معلولان و جانبازان بايد مورد توجه قرار گرفته و ماشين هاي با امکانات لازم براي استفاده اين افراد طراحي و در نظر گرفته شود.

وي با تاکيد بر استفاده از توان و ظرفيت خود معلولان و جانبازان براي بهينه سازي و مناسب‌سازي محيط در بخشها و عناوين مختلف بیان داشت: بايد اين امر مورد توجه مسئولان قرار گرفته و از ظرفيت اين افراد براي مناسب‌سازي فضاي شهري و عمومي شهر استفاده شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۰:۰۱

28 Dec 2019