۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۱۸۶۷۹
خطيب نماز جمعه شهر بروجن:

دل بستن به مذاکرات مشکلات کشور را حل نمي کند

با عبور از خط قرمزها و مذاکره مشکلاتمان حل نمي شود و ملت ايران با کساني که بخواهند ارزشهاي انقلاب را به بازي بگيرند مقابله خواهند کرد.
دل بستن به مذاکرات مشکلات کشور را حل نمي کند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي گفت: عاشورا روز غلبه خون بر شمشير و حق بر باطل است که يادآور پيام هاي امام حسين(ع) است.

حسين نژاديان با بيان اين که در روزهاي نخستين انقلاب"هيهات من الذله"از شعارهاي پرجوش و خروش ايران اسلامي بود تاکيد کرد: شعار هاي پر معني امام حسين(ع) بايد در گستره زمين جاري و ساري شود.

وي با اشاره به اين که ملت مسلمان هيچ خوفي از آمريکاي جنايتکار ندارد تصريح کرد:خوشبختانه شعارهاي حسيني در ملت هاي ديگر مسلمان هم خود را نشان مي دهد.

حجت الاسلام حسين نژاديان جلوگيري از انحراف در اسلام را از اهداف امام حسين(ع) برشمرد وگفت:متاسفانه هم اکنون برخي از سران کشورهاي اسلامي شيوه انحرافي و سلطنتي را دنبال مي کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که عزاداري سالارشهيدان بايد به گونه اي باشد که ارزشهاي انقلابي تقويت شود تاکيد کرد: سردمداران هيئت هاي مذهبي بايد علاوه بر برعزاداري، اهداف امام حسين(ع)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را هم در نظر داشته باشند.

حسين نژاديان با اشاره به اين که با عبور از خط قرمزها و مذاکره مشکلاتمان حل نمي شود گفت:ملت ايران با کساني که بخواهند با ارزشهاي انقلاب بازي کنند مقابله خواهند کرد.

وي بيان کرد:امام حسين(ع) به ما آموخت با دشمنان قدار و کينه توز که دشمن اسلام و قرآن هستند نبايد با ملايمت و نرمي رفتار کرد.

گفتني است بيانيه تجمع ميثاق با امام و سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) بزرگ آمر به معروف و نهي از منکر توسط فرمانده سپاه بروجن قرائت شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۰:۰۷

3 Jan 2020