۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۴۳۳۹
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری:

اردوهای جهادی، راهی برای خودسازی و محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان اردوهای جهادی را کاری مقدس برای محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم دانست.
اردوهای جهادی، راهی برای خودسازی و محرومیت زدایی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی اظهار کرد: اردوهای جهادی کاری مقدس برای محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است.

وی با اشاره به مشکلات اردوهای جهادی گفت: برخی از گروه‌های جهادی در بحث حمل و نقل و ترابری با مشکلاتی روبرو بوده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده این موانع کمتر شده است.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: به منظور اجرای بهتر اردو‌های جهادی باید به طور همه جانبه از اردوهای جهادی حمایت شود تا بتوان بستر مناسبی را آماده کرد.

محمدسلیمانی با اشاره به کمک و حمایت برخی از ارگان ها از این اردوها گفت: افراد شرکت کننده در این اردوها با نهایت صداقت کار می کنند و برخی از گروه ها از قبل کمبودها را شناسایی کرده اند و امکاناتی را نیز همراه خود می برند و تنها بخش کوچکی از ارگانهای دولتی در این راه، این گروهها را کمک و حمایت می کنند.

وی افزود: دانشجویان متعددی از سراسر کشور در این گروهها حضور دارند که صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از استقبال بسیار خوب دانشجویان برای حضور در اردوهای جهادی خبر داد و افزود: ۶۳۸ نفر از دانشجویان داوطلب بسیجی امسال در قالب ۱۵گروه جهادی ثبت نام کرده اند که ۹گروه تاکنون به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری اعزام شده اند.

سردار محمدسلیمانی، افزود: برنامه ریزی شده تا ۶گروه باقیمانده نیز تا پایان تابستان برای ارائه خدمات جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی در شهرستان های لردگان، کیار، اردل، کوهرنگ و بروجن اعزام شوند.

وی اظهار داشت: به علت کمبودامکانات، کارهای عمرانی در گروه های جهادی، امسال کمتر بوده و بیشتر به امور فرهنگی و آموزشی در زمینه های ترویج سبک زندگی اسلامی و ... پرداخته شده است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۶:۲۹

18 Feb 2020