۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۰۸۲۹
نخبه بسیجی طراحی کرد؛

پهپادی برای حمله به منافع استراتژیک اسرائیل

پهپادی که به‎زودی رونمایی خواهد شد، قابلیت نابودی تأسیسات اتمی اسرائیل را داراست و بدون هیچ مشکلی بر فراز سرزمین‎های اشغالی مانور خواهد داد.
پهپادی برای حمله به منافع استراتژیک اسرائیل
به گزارش جهانبین نیوز، حسن اکبری لایق دانشمند بسیجی کشورمان و مخترع پهپادهای فوق پیشرفته، از رونمایی پهپادی با ویژگی‎های فوق‎العاده با قدرت حمله به منافع استراتژیک رژیم صهیونیستی خبر داد.

آقای اکبری لایق مخترع پهپاد موشک گریزی است که چندی پیش خبر ساخت آن با انعکاس گسترده‎ای در رسانه‎های غربی همراه شد.

این بسیجی نخبه درباره اختراع جدید خود گفت: «پهپادی که به‎زودی رونمایی خواهد شد، قابلیت نابودی تأسیسات اتمی اسرائیل را داراست و بدون هیچ مشکلی بر فراز سرزمین‎های اشغالی مانور خواهد داد.»

وی افزود: بنده به‎عنوان سرباز علمی مقام معظم رهبری، این پرنده بی‎سرنشین را با هدف نابودی اسرائیل طراحی کرده‎ام تا دشمنان اسلام و قرآن بدانند که ما با اقتدار در برابر آن‎ها ایستاده‎ایم. ما نخبگان که به برکت انقلاب اسلامی و زیر پرچم اسلام پرورش یافته‎ایم، در جنگ علمی با ابرقدرت‎های جهانی پیروز میدان شده‎ایم و این امر را خود دشمنان ما اذعان کرده‎اند.

این دانشمند جوان در بیان خصوصیات پهپاد مورد اشاره اظهار داشت: «پهپاد طراحی شده در رقابت با فرانسه، روسیه و آمریکا طراحی شده است و واجد ویژگی‎های منحصربفردی می‎باشد که هیچ ابرقدرتی نمی‎تواند نمونه آن را بسازد. پهپادی که رونمایی خواهد شد مزایای زیر را داراست:

طی مسیر طولانی بدون محدودیت سوخت، سرعت بالا در هنگام مأموریت، شتاب لحظه‎ای بالا، موشک گریز، رادار گریز، ارسال اطلاعات به‎صورت آنلاین به مرکز کنترل، فرود به‎صورت عمودی، قابلیت حمل بار بدون کاهش سرعت و ارتفاع قابل تجزیه در صورت بروز مشکل.»

شایان ذکر است آقای "حسن اکبری لایق" دانشمند انقلابی کشورمان، در بسیاری از المپیادهای بین المللی حائز رتبه ممتاز شده است و اخیرا مدال‎های علمی جهانی خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج
مرجع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۰۲

16 Jan 2020