۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۱۷۹
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

شرور خیابان کاشانی شهرکرد کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری شروری که روز گذشته هفت دستگاه خودرو شخصی را در خیابان کاشانی شهرکرد تخریب کرده بود خبر داد.
شرور خیابان کاشانی شهرکرد کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
سرهنگ اسکندر سعیدی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: روز دوم شهریور یکی از اشرار هفت دستگاه خودرو را با انگیزه ايجاد رعب و وحشت و احساس نا امني در خيابان کاشاني شهرکرد تخریب و از مکان متواری شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش اکيپ ويژه اي جهت بررسي موضوع و شناسايي عامل يا عاملين توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی تشکیل شد، ادامه داد: مأمورین با انجام ترفند های پلیسی توانستند دو نفر از مظنونين را شناسایی کردند.

سرهنگ سعیدی گفت: با هماهنگي هاي قضايي  بعد از مراحل شناسایی و پس از چند مورد بازرسي از محل و مخفيگاه های مختلف سرانجام ساعت دو بامداد سوم شهریور مجرمین در یکی از مخفی گاهای خود غافل گیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان  با بیان اینکه عامل اصلي این شرارت به بزه ارتکابي اعتراف کرد  و پس از تشکيل پرونده و بازسازي صحنه مجرمین تحويل مقامات قضايي شدند تأکید کرد: اقدامات پيشگيرانه و برخورد قاطع با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنيت عمومي همچنان در دستور کار اين پليس قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۵۰

27 Dec 2019