۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۵۱۴۹
محمد کشتی‌آرای؛

پیش‌بینی بازار طلا و سکه در هفته پیش‌رو

رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش‌بینی کرد که بازار طلا و سکه هفته آرامی را پیش‌رو داشته باشد و از طرفی با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی رو به بهبود رفته و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را خواهیم داشت.
پیش‌بینی بازار طلا و سکه در هفته پیش‌رو
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیوز، محمد کشتی‌آرای با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت ارز روند کاهشی داشته است افزود: تصویب برجام باعث شد قیمت ارز روند صعودی خود را متوقف کرده و روبه کاهش رود که همین موضوع موجب جلوگیری از نوسان شدید قیمت طلا نیز شد.

به گفته او در هفته گذشته تغییرات زیادی را در قیمت جهانی طلا شاهد نبودیم و قیمت آن در اوایل هفته حدود ۱۱۷۶ دلار بود که در اواخر هفته با کاهش ۹ دلاری به ۱۱۶۷ دلار رسید. علت این موضوع نیز کاهش میزان داد و ستد و تقاضا در بازار بود.

کشتی‌آرای ادامه داد: به نظر می‌رسد در هفته آتی قیمت جهانی طلا نیز تغییرات چندانی نداشته باشد، چون شاخص‌های اقتصادی آمریکا رو به بهبود است.

 وی با اشاره به اجرایی شدن برجام و تأثیرات آن بر بازار طلا گفت: طبیعی است با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی روبه بهبود می‌رود و برداشتن تحریم‌ها در ماه‌های آینده موجب رونق اقتصادی شده و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را شاهد خواهیم بود.



انتهای پیام/1026ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۶:۳۴

14 Jan 2020