۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۱۱۸۹
استاندار چهارمحال و بختياري:

مردم محرم نظام و خبرنگاران واسطه مردم و مسولانند/ افشاي اسرار، خلاف رسالت خبري است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: خبرنگاران به عنوان چشم مردم و واسطه مردم و مسولان بايد در کار خود نهايت دقت و سعي را داشته باشند تا کشور آرامش نسبي خود را حفظ کند.
مردم محرم نظام و خبرنگاران واسطه مردم و مسولانند/ افشاي اسرار، خلاف رسالت خبري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، قاسم سليماني دشتکي، صبح امروز در نخستين جشنواره" رسانه، نظم و امنيت اجتماعي" که در سالن اجتماعات کوثر نيروي انتظامي استان برگزار شد، خبرنگاران را عامل گسترش فعاليت هاي مسولان و يکي از ارکان امنيت جامعه دانست.

سليماني با اشاره به اينکه ، ايران اسلامي وقايع و بحران هاي سختي را در ۳۶ سال اخير سپري کرده است گفت: اگر تلاش نيروهاي امنيتي، نظامي و انتظامي در همه عرصه ها نبود، کشور از همان ابتدا با مشکلات بسيار جدي و جبران ناپذيري مواجه مي شد.

وي ادامه داد: وقايعي اعم از موضوع آب چهارمحال و بختياري، زندان شهرکرد، اهانت به اقوام بختياري و زمين هاي موقوفه، از جمله موضوعاتي بوده است که نيروي انتظامي استان به همراه خبرنگاران و اصحاب قلم آن را کنترل و با آگاهي بخشي، رويه اي مردمي و اجتماعي به آن ها بخشيده و به حل آن کمک کردند.

استاندار، بهترين راه اطلاع يابي و اطلاع رساني را از طريق رسانه ها دانست و خاطرنشان کرد: خدا را شاکريم که وحدت رويه اي از طريق رسانه ها براي اصلاح امور و تقويت پايه هاي نظام ايجاد شده است.
قاسم سليماني، اتقاد بجا را لازمه کار خبرنگاران عنوان کرد و گفت: اين گونه انتقادها موجب پيشروي و اصلاح کار مسولان مي شود، بنده بارها به مسولان صدا و سيما اظهارداشته ام که کار استاندار و عوامل اجرايي استان را زير ذره بين خبري خود ببرند .

وي ادامه داد: برخي بحث هاي اطلاع رساني ممکن است باعث ضربه به نظام و مسائل اجتماعي کردد، زماني، مسائلي همچون طلاق براي يک قوميت به عنوان ننگ و عار محسوب مي شده است اما برخي اطلاع رساني ها و گفتن ريز دقايق در رسانه ها، قبح اين گونه مسائل را مي شکند و باعث ترويج مسائل غيرارزشي خواهد شد که خبرنگاران بايستي در اين موارد دقت کافي داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري خطاب به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران بايد به خاطر نهي ازز منکر بر روي برخي وقايع سرپوش گذاشته و برخي امور را افضا نکنند تا دستگاه هاي امنيتي و قضايي روال کار خود را بهتر هدايت کرده و موضوعات را مرتفع نمايند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۴۶

1 Jan 2020