۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۹۷۴۹
در شهرکرد صورت گرفت؛

بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

آئین بدرقه ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو 2016 در شهرکرد برگزار شد.
بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ آیین بدرقه ورزشکاران شرکت‌کننده چهارمحال و بختیاری در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولین استانی در شهرکرد برگزار شد.

از استان چهارمحال و بختیاری محمد ارزنده و محمود صمیمی در رشته دو و میدانی به مسابقات المپیک و طیبه جعفری و نسرین فرهادی در رشته والیبال نشسته به رقابت‌های پارالمپیک ریو اعزام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین ضمن تبریک به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان بابت حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان گفت: ورزشکاران این استان برای چندمین دوره متوالی در رقابت‌های المپیک حضور می‌یابند که این نشان‌دهنده پتانسیل بالای ورزشی استان می‌باشد.

عبدالرحمن قاسمی افزود: در دوره گذشته نیز ورزشکاران بروجن موفق به کسب لقب المپیکی‌ترین شهر جهان نسبت به جمعیت و نماینده شرکت‌کننده در المپیک شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این آیین گفت: صحنه المپیک صرفاً یک صحنه ورزشی نیست و کسب نشان تنها هدف یک ورزشکار و کشور نخواهد بود، بلکه امروز المپیک نماد و صحنه یک میدان رقابت در فرهنگ و تمدن، ارزش‌ها و هویت ملی یک کشور است.

خدابخش مرادی با اشاره به محدودیت‌های مالی در بحث اعتبارات ورزشی استان افزود: به دلیل نبود اسپانسرهای قوی مانند سایر استان‌ها، طی دو سال اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزش استان هزینه شد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایای نقدی و دسته گل از ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ تقدیر شد.

رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه جاری (۵ تا ۲۱ آگوست ۲۰۱۶ میلادی) در شهر بندری ریو دو ژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۱۰

10 Feb 2020