۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۳۷۰۹

یادواره شهدای شهر چلیچه برگزار شد

یادواره ۱۹ شهید شهر چلیچه و سردار شهید سهراب نوروزی برگزار شد.
یادواره شهدای شهر چلیچه برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، در این برنامه که با حضور اقشار مختلف مردم و مسولین در مدرسه راهنمایی این شهر برگزار شد، حجت الاسلام دکتر جمالی زاده، امام جمعه شهرستان فارسان، نقش شهدا در تاریخ پرفراز و نشیب کشور را کلیدی و تاثیرگزار عنوان کرد و گفت: اگر از خودگذشتگی ها و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نبود، کشور ایران در چنین شرایطی از عزت و سربلندی قرار نمی گرفت.

جمالی زاده افزود: چهارمحال و بختیاری با دارا بودن شخصیت های برجسته تاریخی و معنوی در دفاع مقدس نقش ویژه ای در برخی عملیات های این جنگ داشته است به طوری که امثال شهید نوروزی، شاه مرادی، فاضل، سجادی و ...از افتخارات تاریخ این استان هستند.

در ادامه این مراسم، محمود احمدی نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با بیان رشادت های شهدا و رزمندگان استان گفت: شهادت به واقع هنر مردان خداست، چرا که با اولین خون ریخته شده شهید، هفت نعمت و برکت بر او وارد می شود که نظر به وجه الله بدون واسطه و آمرزش تمامی گناهان از جمله آن هاست.

محمود احمدی نژاد به آیات قرآن و اینکه شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌گیرند بیان داشت: درجه شهدا و کمال ایثار آن‌ها بسیار بالا است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که شهدا در محضر خدا هستند، دعا و خواسته آن‌ها به راحتی مستجاب می‌گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استکبار جهانی همیشه در مقابل ایران محکوم به شکست است افزود: استکبار جهانی برخلاف لشکرکشی‌ها و پیروزی‌های ظاهری که در منطقه بدست آورده است همیشه شکست می‌خورد و همواره محکوم به شکست است.

رئیس جمهور سابق کشورمان بیان داشت: مردم چهارمحال و بختیاری مردم غیور و همیشه در صحنه هستند و ما قدر این مردم متدین و ولایت‌مدار را همیشه می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار بام ایران خبر، بیش از سه هزار نفر از مردم در این یادواره شرکت داشتند.

سردار شهید سهراب نوروزی در ۲۵ بهمن ۱۳۶۲ به عنوان فرمانده گردان توحید در عملیات خیبر شتافت در عملیات خیبر با بمباران شیمیایی دشمن بعثی به شهادت رسید.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۴:۳۸

31 Jan 2020