۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۶۷۸۹
وزیر ارشاد در جمع هنرمندان استان:

اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران هویت ملی هستند

علی جنتی در خطاب به هنرمندان گفت: قدر گوهر گرانبهای فرهنگ را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید و هر چه می توانید در ارتقای این فرهنگ بکوشید.
اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران هویت ملی هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر علی جنتی در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان که در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار شد گفت: استان چهارمحال و بختیاری خواستگاه غیوران و فرهیختگان و هنرمندان و دیار عالمان و فقیهان و شهیدان با طبیعتی زیبا و دل انگیز است.

جنتی بیان داشت: فرهنگ در هر ملتی جزئی از هویت آن ملت است و اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران هویت ملی هر ملتی هستند.

وی اظهار داشت: ما دارای فرهنگ و تمدنی ۷ هزار ساله هستیم و فرهنگ و تمدن ایرانی ما عجین با فرهنگ اسلامی است و همه دنیا ایران را به عنوان یک کشور صاحب فرهنگ و تمدن باستانی و دیرینه می شناسند.

جنتی اذعان داشت: حتی روسای جمهور امریکا در پیام هایی که برای تبریک عید نوروز منتشر می کنند به این فرهنگ و تمدن دیرینه اشاره می کنند و این نشانه احترامی است که ملت ایران در جامعه جهانی دارد.

وی خطاب به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گفت: قدر این گوهر گرانبها را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید و هر چه می توانید در ارتقای این فرهنگ بکوشید.

جنتی خاطر نشان کرد: با سیاستهایی که در دولت جدید در حوزه فرهنگ و هنر اتخاذ شده است وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از متولیان امر فرهنگ به دنبال حمایت و گسترش فرهنگ و هنر و رسانه هاست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۶:۴۶

30 Dec 2019