۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۱۴۸۵
سردار نقدی در نشست مجمع دو سالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور:

بازار باید به مرکزی صادارات محور تبدیل شود/ آمریکا می‌خواهد القا کند که بهبود وضعیت اقتصادی فقط مشروط بر تعامل با آنهاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا با تمامی رسانه ها و دیپلماسی اش فقط می خواهد این یک جمله را به مردم ایران القا کند که بهبود وضع اقتصادی ایران مشروط بر تعامل با آمریکاست، گفت: عربستان بزرگ ترین تولید کننده نفت است اما آیا اجازه دارد پیچ دکل نفت را خودش بسازد؟ بزرگ ترین تولید کننده نفت است اما حق ندارد یک تلمبه درست کند!
بازار باید به مرکزی صادارات محور تبدیل شود/ آمریکا می‌خواهد القا کند که بهبود وضعیت اقتصادی فقط مشروط بر تعامل با آنهاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «رازق» سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست مجمع دو سالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مشهد با اشاره به اینکه بازاریان در انقلاب درخشیدند و یک پرونده نورانی داشتند، گفت: اما نقش اصلی بازاریان امروز است زیرا دیروز بازاریان در جبهه حمایت و پشتیبانی می کردند و باید امروز در محور اقتصاد هم بدرخشند.

وی با بیان اینکه مبدا انقلاب در بازار بوده است، گفت: بازاریان هم اکنون نیز در خط مقدم هستند و باید نقش نورانی ایجاد کنند و در اقتصاد خوب بدرخشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کسانی که یک چشمشان به دشمن است و یک چشمشان به ولی فقیه نخواهند توانست در اقتصاد موفق شوند.

نقدی با طرح این سوال که چرا در اقتصاد مقاومتی شل هستیم، گفت: علت این است که نیم نگاهی به طاغوت هم داریم و این در حالی است که زمانی در این امر موفق می شویم که فقط به یک طرف نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ظرفیت های خود را شکوفا کنیم، گفت: وقتی به جای دیگر امید داریم ظرفیت های خود را نمی توانیم شکوفا کنیم.

**آمریکا اقتصاد ما را به قعر می برد


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رفتیم مذاکره کرده ایم و چشممان به دست دیگری است تا فلان اتفاق بیافتد، گفت: می گوییم با آمریکا تعامل کنیم اقتصادمان بهتر می شود اما ار لحاظ علمی ثابت شده است که امریکا اقتصاد ما را به قعر می برد مثل همین تعاملاتی که انجام شد و نتیجه اش ماهانه یک قانون علیه ایران بوده است.

وی تاکید کرد: آمریکا با تمامی رسانه ها و دیپلماسی اش فقط می خواهد این یک جمله را به مردم ایران القا کند که بهبود وضع اقتصادی ایران مشروط بر تعامل با آمریکاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاج رفقای آمریکا، عربستان است، بیان کرد: عربستان بزرگ ترین تولید کننده نفت است اما آیا اجازه دارد پیچ دکل نفت را خودش بسازد؟ بزرگ ترین تولید کننده نفت است اما حق ندارد یک تلمبه درست کند!

نقدی با بیان اینکه این نتیجه تعامل با امریکا است، افزود: فردا خارحی ها از عربستان برود همه چیزشان تعطیل می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خیلی از کارخانه ها تعطیل شده اند، گفت: صنایع تبدیلی باید به خانه ها بروند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بازها فرمودند که باید صنایع تبدیلی کوچک راه بیافتد، گفت: صنایع تبدیلی باید در خانه ها راه بیافتد و بازار باید برای صنایع تبدیلی کوچک و شبکه های کوچک خانگی بازاریابی و پشتیبانی کند.

**بازار باید از واردات محوری به مرکزی صادارات محور تبدیل شود


وی با تأکید بر اینکه بازار باید از واردات محوری به مرکزی صادارات محور تبدیل شود، گفت: باید در هر شهر شورای صادرات تبدیل شود.

نقدی با بیان اینکه روسیه گاز اروپا را قطع کرد، اروپا هم صادرات خود را به روسیه قطع کرد، بیان کرد: آن وقت مسئولین ما به اروپا گفتند گاز شما را ما تامین می کنیم در حالی که باید می رفتیم بازار روسیه را می گرفتیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه اگر میخواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید روی پای خودمان بایستیم و چشممان به دست دیگری نباشد، گفت: هر موقع روی پای خودمان ایستادیم مانند هشت سال دفاع مقدس موفق بوده ایم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۶:۳۲

22 Jan 2020