۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۴۰۹۵
فرماندار سامان خبر داد:

اجراي 13 طرح اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه 13 طرح اقتصاد مقاومتي در سال جاري در شهرستان سامان تکميل و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت ابراز کرد: خوشبختانه اين طرح ها روند اجرايي مطلوبي را در اين شهرستان دارند و اميد است با تکميل اين پروژه هاي گردشگري، زيرساخت هاي بسيار مطلوبي درسامان شکل گيرد.
اجراي 13 طرح اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي اردلي در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال و نيز ستاد رفع موانع توليد شهرستان سامان با بررسي ۱۰ طرح اقتصاد مقاومتي که اکثريت آنها طرح هاي گردشگري بودند افزود: در اين راستا ۳ هتل در اين شهرستان تکميل و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت که ازجمله بهسازي هتل گل‌هاي سامان، افتتاح هتل پرتوي ايل بگي و تکميل فاز دوم هتل صادق آباد که پيشتر فاز اول اين هتل در دهه فجر سال گذشته مورد بهره برداري قرار گرفت، امسال به بهره برداري نهايي خواهد رسيد.

فرماندار شهرستان سامان به ساخت دهکده توريستي المپياد ورزشي شوراب کبير اشاره کرد و اظهار داشت: پيشتر ساخت اين مجموعه توريستي ورزشي با موانع ساخت همراه بود که مصوب گرديد از طريق جلسات متعدد استاني، اين موانع برطرف شوند.

وي به ساخت مجتمع رفاهي و بين راهي دبش در شهر سامان اشاره کرد و گفت: با معرفي اين مجتمع به يکي از بانک هاي عامل و با اهداي تسهيلات مرتبط بانکي، اميد است اين پروژه بزودي با پيشرفت ۲۵ درصدي که تاکنون ايفا کرده است تکميل و مورد بهره برداري نهايي واقع شود.

سعيد صالحي افزود: درخواست هتل آپارتمان منابع طبيعي و آبخيزداري اين شهرستان در دستور کار اين ستاد قرار گرفته است که مورد موافقت اعضاء نيز واقع شده است.

صالحي فرآيند اجراي مجتمع گردشگري دشتي دو را مورد بحث و بررسي قرار داد و تصريح کرد: اين مجتمع با هماهنگي شرکت توسعه گردشگري و معتمدين محلي و با حضور يک سرمايه گذار، ساخت ابن مجتمع گردشگري آغاز خواهد شد.

وي در رابطه با اجراي طرح هاي گردشگري روستاهاي چم خليفه و چم جنگل با اعلام اينکه سرمايه گذار در اين خصوص اعلام آمادگي کرده است افزود: اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري نيز با بررسي استعلامات لازم در اين خصوص آن را در اختيار سرمايه گذار قرار خواهد داد.

فرماندار شهرستان سامان تصريح کرد: فرآيند اجراي پروژه پرديس بام روستاي ياسه چاي که جوابيه آن از طرف شوراي اسلامي به فرمانداري داده شده است، در اولين فرصت به اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري ابلاغ خواهد شد.

وي در خصوص طرح هاي گردشگري روستاي سوادجان افزود: پيگيري لازم در خصوص اين طرح ها به اداره مسکن و شهرسازي شهرستان سامان اعلام شده است.

صالحي با عنوان اينکه ۱۳ طرح اقتصاد مقاومتي در سال جاري در شهرستان سامان تکميل و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت افزود: خوشبختانه اين طرح ها روند اجرايي مطلوبي را در اين شهرستان داشته اند که اميد است با تکميل اين پروژه هاي گردشگري، زير ساخت هاي بسيار مطلوبي در اين شهرستان شکل بگيرد.

وي گفت: با ايجاد زير ساخت ها در آينده، گردشگراني که به اين شهرستان سفر مي کنند، راحتر و با ايمني بالاتر و با امکانات مطلوب تر بتوانند ماندگاري بالايي را در سطح شهرستان سامان با وجود ظرفيت ها، پتانسيل ها، چشم اندازه ها و جاذبه هاي تفريحي و گردشگري دارد احساس کنند تا در اين راستا شاهد آن باشيم که صنعت گردشگري را در جهت بالا بودن توان اقتصادي و اشتغال جوانان توسعه دهيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۱:۴۹

28 Dec 2019