۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۱۰۲۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مذاکره و امتیاز دادن به دشمن برای حفظ موقعیت اشتباه است/ دشمن از شعار محرم و شعار حسینی هراس دارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مذاکره با دشمنان و امتیاز دادن به آن برای حفظ موقعیت از ویژگی‌های مؤمن انقلابی نیست تاکید کرد: باید در مقابل زورگویی‌های دشمنان با اقتدار ایستاد و همین ایستادگی و مقاومت دلیل بر پیروزی مومنان انقلابی است.
مذاکره و امتیاز دادن به دشمن برای حفظ موقعیت اشتباه است/ دشمن از شعار محرم و شعار حسینی هراس دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش‌هایی مانند همایش شیرخوارگان دشمن را به هراس می‌اندازد چون دشمن از شعار محرم و شعار حسینی هراس دارد.

وی ادامه داد: ترس دشمن از برگزاری مراسم‌های عزای حسین تربیت سربازان حسینی است اما این اشتباه دشمن است چون سربازان ما زمانی تربیت می‌شوند که هنوز به دنیا نیامده و در شکم مادران هستند.

نکونام با بیان اینکه مذاکره با دشمنان و امتیاز دادن به آن برای حفظ موقعیت از ویژگی‌های مؤمن انقلابی نیست تاکید کرد: باید در مقابل زورگویی‌های دشمنان با اقتدار ایستاد و همین ایستادگی و مقاومت دلیل بر پیروزی مومنان انقلابی است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: پیروان مکتب امام حسین (ع) باید زبان گویا برای بیان امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و و جامعه به گونه‌ای باشد که پذیرای تذکر آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد چون در این صورت است که می‌توان اطمینان داشت جامعه‌ای پویا داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری قیام امام حسین را برای مبارزه با بدعت‌گذاری در دین خدا عنوان و افزود: جلوگیری از قرار گرفتن منکر به جای معروف یکی دیگر از دلایل قیام و شهادت امام حسین (ع) و یاران بزرگوار ایشان بود.

وی با بیان اینکه همه مردم جامعه باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حساس باشند یادآور شد: این چیزی است که ائمه اطهار تا پای جان برای احیای آن ایستادند و وظیفه همگان است که اگر منکری دیدند در مورد آن تذکر دهند.

نکونام وظیفه مومنان جهادگر را ایستادگی در مقابل گسترش مجالس لهو و لعب در جامعه، دور شدن از معنویات و تقوی و ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی عنوان و بیان داشت: اعلام اعتراض در مقابل این منکرات و تعطیلی برخی از این مراسم ها از طریق هر تریبونی نمودهایی از قیام مومنان علیه ترویج منکر محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برخی کنسرت‌های موسیقی تاکید کرد: از آن جایی که برخی اصرار به برگزاری کنسرت‌هایی دارند که باعث رواج منکرات در جامعه می‌شود اعلام می‌کنیم که ما در مقابل برگزاری آن‌ها به طور مستمر ایستاده‌ایم و برای جلوگیری از رواج منکرات در جامعه همواره تذکر خواهیم داد.

امام جمعه شهرکرد  ابتذال موجود در در برگزاری برخی کنسرت‌های اخیر را دلیلی بر ضرورت نشان دادن حساسیت در این خصوص دانست و گفت: برگزاری کنسرت‌های سالم با کمک گرفتن از اساتید و دانشجویان متخصص در این زمینه موردی ندارد و ما با برگزاری برنامه‌های صحیح مشکلی نداریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۰۴

27 Dec 2019