۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۳۲۲۹۵
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري خبرداد:

پرداخت تسهيلات ويژه اشتغالزايي به جوانان جوياي کار در روستا هاي شهرستان اردل

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در سفر يک روزه به شهرستان اردل از پرداخت تسهيلات بدون بهره ويژه جوانان جوياي کار در روستاهاي اين شهرستان خبر داد.
پرداخت تسهيلات ويژه اشتغالزايي به جوانان جوياي کار در روستا هاي شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، محمود تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در سفر يک روزه خود به شهرستان اردل و ديدار با فرماندار اين شهرستان در خصوص حل مشکل بيکاري جوانان و تسهيلات بانکي براي ايجاد شغل جوانان جوياي کار در روستاهاي شهرستان اردل گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه ميان وزارت کشور ؛ سازمان فني و حرفه اي و صندوق کار آفريني اميد تمام افراد بيکار و جوياي کار در دو روستاي آبسرده و شيخ محمود شهرستان اردل به صورت پايلوت تحت آموزش و مهارت آموزي قرار مي گيرند و سپس جهت اخذ تسهيلات به صندوق کار آفريني اميد معرفي مي شوند.
تقي پور افزود: مشارکت هاي مردمي در مناطق روستايي را امري لازم در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه دانست و گفت: در طرح هاي مشارکتي بنياد توسعه و صندوق کارآفريني اميد متولي پرداخت تسهيلات و بررسي شرايط متقاضيان است.

وي بيان کرد: براي اينکه بتوانيم مشکل بيکاري را برطرف کنيم بايد همه مسئولان با استفاده از تمام ظرفيت ها در اين راستا تلاش کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۱۸

3 Jan 2020