۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۱۲۰۵
مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري؛

انجمن کتابخانه ها بازويي توانمند در حل مشکلات کتابخانه ها

مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري در دومين جلسه کارگروه مهندسي دستور جلسات انجمن بر تشکيل انجمن کتابخانه ها به عنوان بازويي توانمند در حل مشکلات کتابخانه ها و توسعه فرهنگ کتابخواني تأکيد کرد.
انجمن کتابخانه ها بازويي توانمند در حل مشکلات کتابخانه ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرهاد خليل مقدم مديرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري بار ديگر بر اهميت تشکيل کارگروه ها به ويژه کارگروه مهندسي دستور جلسات انجمن اشاره کرد و بيان داشت: برگزاري جلسه خوب و باکيفيت انجمن کتابخانه ها در پيشبرد اهداف بسيار با اهميت است چراکه مي تواند در حل مشکلات کتابخانه ها و توسعه فرهنگ کتابخواني به عنوان بازويي توانمند عمل کند لذا شايسته است در اين کارگروه در خصوص چگونگي ارتقا سطح کيفي جلسات انجمن راهکارهاي اصولي و کارشناسي ارائه گردد.

وي استفاده از راهکار تشويق را جهت کيفي سازي و ترقيب حضور پربار اعضا موثر دانست و عنوان کرد: روساي شهرستان ها و مسئولين کتابخانه ها بايد در جهت ارتباط و تعامل سازنده با اعضاي انجمن و ساير دستگاه ها در جهت تسهيل روند پيگيري امور و حل مشکلات همت کنند.

در ادامه اعضا کارگروه انجمن کتابخانه ها هر يک در خصوص دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهايت بندهايي جهت اجرا مصوب گرديد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۰:۱۸

4 Feb 2020