۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۴۹۰۵
کارشناس مسائل سياسي:

وهابيت آخرين تير خلاص غرب است/ملت‌هاي عربي از آل‌سعود متنفرند

يک کارشناس مسائل سياسي تفکر وهابيت را آخرين تير خلاص غرب براي مقابله با جبهه انقلاب عنوان کرد و گفت: قاطبه ملت‌هاي عربي از عربستان اعلام انزجار کرده‌اند و اين که چه زماني فرصت و قدرت پيدا کنند براي انقلاب به توان و اراده آنها باز مي‌شود.
وهابيت آخرين تير خلاص غرب است/ملت‌هاي عربي از آل‌سعود متنفرند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمدعلي عدناني کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: اتفاقات و مسائلي که در خاورميانه رخ مي دهد پژواک موضع گيري ها و اظهاراتي است که سياسيون و مسئولين کشور ما بر زبان مي آورند.

وي با بيان اينکه موضع گيري هاي مسئولان از نقطه ضعف موجب جسارت دشمنان مي شود، گفت: اين موضع گيري ها اگر از نقطه قدرت باشد باعث اقتدار و عزت کشورمان مي شود.

عدناني با بيان اينکه کشور عربستان نگاه به قدرت و تفکر مسئولان ايران مي کند، تصريح کرد: متاسفانه زماني که دولتمردان ما از ديپلماسي ضعف وارد مي شوند کشورهايي مثل امارات، کويت و عربستان براي ايران شاخ و شانه مي کشند.

اين فعال سياسي کشور عربستان را صدام زمان دانست و گفت: کشورهاي غربي هيچگاه جرات مقابله مستقيم با کشور ايران را ندارند و اين تجربه اي است که در جنگ هشت ساله به دست آورده اند.

وي در ادامه با بيان اين که امروز توان موشکي و قدرت کشور ايران روز به روز افزايش پيدا مي کند، افزود: کشورهاي غربي گمان مي کردند با تعطيل کردن مساله هسته اي ايران به راحتي مي توان اين کشور را نابود کرد اما توان موشکي باعث شد يک قدم به عقب بازگردند.

وهابيت آخرين تير خلاص غرب است

عدناني گفت: هنگامي که آزمايش هاي موشکي در ايران به نمايش گذاشته شد کشورهاي غربي و عربي متوجه شدند که ايران فقط هسته اي نيست و در بحث موشکي بهانه آنچناني ندارند که بخواهند ورود پيدا کنند زيرا توان موشکي يک مساله استراتژي براي هر کشوري است.

وي با اشاره به اينکه عربستان مرکز تروريست و انتحار در خاورميانه است، بیان داشت: اگر در زمان جنگ تحميلي غربي ها از حزب بعث استفاده کردند امروز بهترين کليد واژه براي غرب جهت ناامني و تخريب تفکر وهابيت برگرفته از داعش است.

اين فعال سياسي تفکر وهابيت را آخرين تير خلاص غرب دانست و تاکید کرد: عربستان هم مانند صدام دچار غرور و خودبرتربيني در منطقه شده چراکه غربي ها از او حمايت مي کنند.

وي با اشاره به اينکه آخرين معادله جبهه استکبار در مقابله جبهه انقلاب استفاده از عربستان است، گفت: عربستان ائتلاف عربي با حمايت آمريکا عليه ايران تشکيل داده و کشورهايي را که در اين زمينه هم پيمان آنها نشوند دشمن مي خواند.

ملت هاي عربي از آل سعود متنفرند

عدناني گفت: روزي که قطر، امارات، کويت و عربستان ائتلاف عربي عليه ايران و حزب الله تشکيل دادند تا هنگامي که قطر همراه آنان بود عليه تروريست و امروز او را همراه و حامي تروريست مي دانند.

اين فعال سياسي در ادامه گفت: دولت هاي عربي به اندازه توان و وسع خودشان از عربستان ارتزاق مي کنند و به جاي آنکه همراه ملت خودشان باشند وابسته به دلارهاي عربستان سعودي هستند.

وي ضمن بيان اينکه ملت هاي عربي بر خلاف دولت هاي عربي همه به اين نتيجه رسيده اند که عربستان مرکز تروريست و جنايت است، تصريح کرد: قاطبه ملت هاي عربي از عربستان اعلام انزجار کرده اند و اين که چه زماني فرصت و قدرت پيدا کنند براي انقلاب به توان و اراده آنها باز مي گردد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۵:۱۸

31 Dec 2019