۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۷۹۹۵
نماینده مجلس:

حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی ارائه دهم

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلمی با اعلام حمایت از کودکان غزه گفت: حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی به کودکان این منطقه ارائه دهم.
حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی ارائه دهم
دکتر حمیدرضا عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اعلام حمایت از کودکان غزه، اظهار کرد: من هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک نماینده مجلس حمایت خود را از کودکان بی‎دفاع غزه و فلسطین اعلام می‎کنم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنم.

وی افزود: در کنار اعلام حمایت خود از مردم بی‎دفاع فلسطین، جنایات و حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب را بار دیگر محکوم می‌کنم و امید دارم به زودی قدس شریف آزاد شود.

عزیزی تصریح کرد: بنده یک پزشک هستم و علاوه‎بر ارائه کمک مالی، حاضرم در غزه حضور پیدا کنم و به مردم آسیب‎دیده و بی‎دفاع این منطقه خدمات پزشکی ارائه دهم.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در پیامی به کودکان غزه گفت: قلب همه ما برای شما می‎تپد و شما را همانند کودکان و فرزندان خود دوست داریم.

عزیزی خاطرنشان کرد: امید می‎رود روزی برسد که دنیا حقوق مردم غزه را درک کند و مدعیان دروغین حقوق بشر فقط با شعار مدعی حمایت از حقوق بشر نباشند و آن را در عمل نشان دهند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
...در حد المپیک
ازرش بپرسید چند نفر از اقوام خود را با ... برده سر کار

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۸:۰۱

31 Mar 2020