۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۳۵۵۵
در شهر هفشجان

موسسه خيريه حضرت معصومه (س) نيازمند توجه مسئولين

عضو هيئت مديره خيره حضرت معصومه (س) شهر هفشجان گفت: تبليغات موسسه خيريه حضرت معصومه (س) هفشجان کم بوده و همين امر توجه مسئولين را مي‌طلبد.
موسسه خيريه حضرت معصومه (س) نيازمند توجه مسئولين
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ احسان بهمينه عضو هيئت مديره خيره حضرت معصومه (س) هفشجان اظهار کرد: خيريه حضرت معصومه (س) محل نگهداري کودکان دختر عقب مانده ذهني و معلولين جسمي و حرکتي است.

وي با اشاره به اينکه اين موسسه در سه طبقه مجزا است که در هر طبقه‌اي ۶۰ نفر مددجو حضور دارد تصريح کرد: ۳۵ نفر از مددجويان اين موسسه به صورت شبانه روزي و مابقي آن‌ها روزانه حضور دارند.


بهمينه ادامه داد: کلاس‌هاي هنري، کاردرماني معلولان و... از مهم‌ترين اقدامات اين موسسه براي مددجويان خود است.

وي با بيان اينکه موسسه خيريه حضرت معصومه (س) از سال ۷۹ تاسيس شده است اذعان داشت: اين موسسه با مساحت ۳۶۰۰ متر و زيربنای 3 هزار مترمربع و با پرسنل ۳۵ نفر در حال فعاليت است.

بهمينه با اشاره به اينکه ساخت اين موسسه به وسيله خيرين و کمک‌هاي مردم انجام پذيرفت اظهار کرد: اين موسسه از لحاظ ظرفيت، امکانات و تجهيزات در چهارمحال و بختياري حرف اول را مي‌زند.


وي افزود: پرسنلي که در اين موسسه کار مي‌کنند شامل پرستار، مادرياب، روانشناس و مسئولين فني هستند.

اولين نمايشگاه آثار هنري مددجويان خيريه حضرت معصومه (س) برپا شد

عضو هيئت مديره خيريه حضرت معصومه (س) شهر هفشجان گفت: اولين نمايشگاه آثار هنري مددجويان خيريه حضرت معصومه (س) هفشجان با هدف شناسايي توانمندي‌هاي معلوين برپا شد.



بهمينه اظهار کرد: آموزش‌هايي که به مددجويان اين موسسه داده مي شود موجب شد که برای ايجاد انگيزه بين مددجويان اقدام به برپايي نمايشگاه آثار هنري آن‌ها کنيم.

وي اذعان داشت: مردم با استقبال از اين نمايشگاه با معلولين بيشتر آشنا مي‌شوند و با خريد محصولات آن‌ها موسسه و مددجويان را حمايت خواهند کرد.

لازم به ذکر است افراد خيري که مي‌خواهند موسسه خيريه حضرت معصومه (س) هفشجان را ياري کنند مي‌توانند کمک‌هاي نقدي خود را به شماره حساب ۳۲۰۲-۱۱-۴۵۷۸۰-۱ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۷۹۹۵ بانک مهر (موسسه خيريه حضرت معصومه(س) هفشجان) واريز نمايند.

آدرس موسسه: هفشجان- بلوار مدرس جنب اداره گاز

آدرس نمايشگاه: هفشجان- خيابان نهضت پاساژ کوثر (پاساژ آقاي قرباني)

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۲:۲۲

26 Dec 2019