:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دولت آمریکابزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۳۵۱۷۵

دولت آمریکابزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است

امام جمعه سامان با بیان اینکه حمايت از تجزيه طلبي و تروريسم حمايت از سازمان تروريستي منافقين و يا اختصاص بودجه جهت مقابله و بر اندازي جمهوري اسلامي و راه اندازي جنگ تحميلي و مشارکت مستقيم آمريکا در جنگ است، ابراز کرد: آمريکايي ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند چون دولت آمريکا بزرگترين نقض کننده حقوق بشر در دنياست.
دولت آمریکابزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما ، امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور با اشاره بر چند جمله از نهج البلاغه با بيان اينکه الْمُوَاميرالمؤمنين هفت موعظه بسيار ارزشمند و زيباي اخلاقي را در حکمت ۲۲۴ دارد، اظهار داشت: با سکوت فراوان انسان هيبت پيدا مي‌کند، اين هيبت به معناي ترسيدن نيست. هيبت به معني جلال و شکوه و ارزش است. اينهايي که سکوت زياد دارند اين هيبت را دارند.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه آدم جاهل تا در سکوت است، آبرويش حفظ شده و پوشيده است. بالاخره معلوم نيست چه هست و چه خواهد شد. همين که حرف نزند احترامش محفوظ است.، عنوان کرد: سکوت «ستر الجاهل» يک پوششي براي آدم جاهل است، سکوت پرده‌اي روي عيب‌هاي انسان است.

ملک پور با بيان اينکه بسياري از گرفتاري‌هايي که براي ما پيش مي‌آيد بخاطر حرف زدن ماست.، بيان داشت: سکوت نشانه بردباري است،آدم‌هاي بردبار و حليم مي‌توانند سکوت کنند اينهايي که زود عصباني مي‌شوند نمي‌توانند سکوت کنند بايد تمرين حلم و بردباري کرد.

امام جمعه سامان در خطبه هاي دوم با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه جمعيت ايران اسلامي بيش از ۸۵ ميليون نفر است که يک و نيم برابر رشد جمعيت بعد از پيروزي انقلاب اسلامي است، بيان داشت: اين جمعيت در فضاي جمهوري اسلامي رشد کرده است و با وجود مؤسسات فراوان فرهنگي،نهاهاي تشکلات رسمي و دولتي از اداره تبليغات اسلامي گرفته تا ارشاد اسلامي و مراکز بي شمار ديني و مذهبي مثل بُقاء متبرکه و امامزادگان و مساجد و تکيه ها و حسينيه ها و هيئت‌هاي مذهبي و ... رشد کرده است .

حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور با اشاره بر اینکه همه اينها پشتوانه هايي هستند براي مباحث فرهنگي عنوان کرد: انتظارات و توقعات بيشتري را نسبت به اين نتيجه و ثمردهي اين مبحث فرهنگي داشته و داريم ولي آنچه که ميبينيم پيشرفته در اين مورد کم بوده است.

ملک پور با بیان اینکه حتي نتوانستيم به فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر را که دستور الهي است و احاديث به آن عنايت لازم را دارند و در اين اواخر در مجلس شوراي اسلامي به صورتي نيم‌بند تصويب و جهت اجرا به دولت ابلاغ شده را از غربت بيرون بياوريم، بیان داشت: این دو فريضه اي که اگر مي‌خواهيم اثرگذار باشد بايد در ساز و کار حاکميت باشد همت عاملان و دولت محترم را مي‌خواهد تا محقق شود و اينجاست که مقام معظم رهبري مفهوم آتش به اختيار را مطرح کردند .

وی با اشاره بر اینکه اگر مردم مشغول مسائل دسته چندمي و موضوعات ناچيز شوند از مسائل اساسي و مسائل اصلي کشور دور مي شوند، بیان داشت: لذا دیدن مسائلی همچون اجرای کنسرت، پخش آهنگ و انتقاد از شعر های طنز و ... مفهوم آتش به اختيار بهتر مشخص مي شود.

ملک پور با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند منظور از آتش به اختيار عمل فرهنگي خود جوش و در عين حال تميز و قانونمند است، بیان داشت: همراه با منطقي که بهانه به دست آدم هاي پوچ انديش ندهد و جريان انقلاب رو مديون و يا بدهکار نکند .

وی بیان داشت: همه آنهاي که دغدغه نظام را دارند بايد همواره هوشمندانه عمل کنند و از سرزنش سرزنش کنندگان هم باکي نداشته باشند.

ملک پور با اشاره بر اینکه هفته دوم تير ماه ( ۶ تا ۱۲ تير ) هفته اي پر حادثه است و در عمده اين حوادث استکبار جهاني به رهبري آمريکا نقش اصلي را داشته است، بیان داشت: حمايت از تجزيه طلبي و تروريسم حمايت از سازمان تروريستي منافقين و يا اختصاص بودجه جهت مقابله و بر اندازي جمهوري اسلامي و راه اندازي جنگ تحميلي و مشارکت مستقيم آمريکا در جنگ همه اين‌ها گوشه‌اي و نمونه اي از مصاديق حقوق بشر آمريکايي است که مقام معظم رهبري در اين باره مي فرمايند هرکس ديگري درباره حقوق بشر حرف بزند آمريکايي ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند چون دولت آمريکا بزرگترين نقض کننده حقوق بشر در دنيا ست.

ملک پور با بیان اینکه در مقابل این دشمن باید پاسخ دندان شکن داد که يکي از همين پاسخ هاي دندان شکن پاسخ به حمله تروريستي اخير است که سپاه انجام داد ، تصریح کرد: از داخل و خارج هجمه‌ها بر سپاه زياد شد و عجيب است رئيس‌جمهور منتخب کشورمون هم به سپاه حمله کرد.

وی با اشاره بر اینکهمردم قدردان خدمات بي منت سپاه هستند ولي خوب سپاه مظلوم است، تاکید کرد: مهمترين ارکان قدرت کشورهايي که امروزه در دنيا حرفي براي گفتن دارند قدرت ناشي از نفوذ ملي و توانمندي دفاعي است.

ملک پور با بیان اینکه در خطبه با اشاره به ۱۴تیرماه روزشهرداری و دهیاری است بیان داشت:شهرداری یک مجموعه موثردرامورات شهراست تغییرشهر و دگرگونی شهرو زیبایی شهر از جمله فضای سبز، پارکها، وورودی شهرازکارهای مهمی است مستقیماًباشهرداری مرتبط است.

ملک پور با بیان اینکه موفقیت درامرخدمات شهری نیازمندچندمسئله است مسئله اول همراهمی مردم، و دوم همکاری بین اعضای شورای شهروشهرداری هرچقدرهمکاری بین این دونهادبیشترباشدخدمات رسانی به مردم بهتر می شود، بیان داشت: اولویت بندی درکارهایکی دیگراز الزامات موفقیت درامرخدمات شهری است و شفاف سازی هم امر مهمی است که باید به ان توجه کرد تنها نباید نگاه به مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کنونی و بحرانی آب شرب در شهر سامان، خطاب به رئیس جمهوری گفت: گرچه که سخنان اینجانب در رابطه با وضعیت آب شرب نتیجه ای حاصل نشد، ولی آقای رئیس جمهور اون روزی که می خواستید با گروه ۱+۵ مذاکره کنید و می گفتید ما باید مذاکره کنیم تا برجامی وجود داشته باشد که آب خوردمان حل شود، اما آقای رئیس جمهور شما که مذاکره کردید و برجام را هم آوردید، اما چیزی در برجام حاصل نشد ولی آب خوردن ما هم قطع شد.

انتهای پیام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۶:۲۵

13 Jan 2020