۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۳۱۹۵
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

تمرکز بر داشته‌ها و ارزش‌ها منتج به تزريق روح اميد در جامعه و افزايش نشاط در بين مردم است

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: اگر جوانان با الگوها و مفاخر معاصر آشنا شوند سعي در همزادپنداري با آن‌ها کرده و باورپذيري‌شان بيشتر مي‌شود.
تمرکز بر داشته‌ها و ارزش‌ها منتج به تزريق روح اميد در جامعه و افزايش نشاط در بين مردم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي در نشست تخصصي مفاخر زن چهارمحال و بختياري، گفت: امروز با معرفي يکي از مفاخر ملي اين استان يعني بانو بي‌بي مريم بختياري، برگزاري سلسله نشست‌هاي تاريخي و معرفي بانوان توانا، توانمند و صاحب ايده استان کليد مي‌خورد.

وي افزود: اميد است با برگزاري اين نشست‌ها شاهد باشيم که معرفي ساير مفاخر اين استان که البته کم هم نيستند و مايه مباهات اين استان‌اند سرلوحه تمامي نهادها، دانشگاه‌ها و... قرار گيرد.

دوستي با اشاره به اينکه لازم است هر کدام از دستگاه‌ها به نوبه خود براي معرفي زنان بزرگ اين استان قدم بردارند، تصريح کرد: در معرفي افراد نام‌آور و زندگي آن‌ها ضمن اينکه با شرايط زندگي آن‌ها آشنا مي‌شويم، روح اميد و نشاط را نيز در بين مردم به‌ويژه جوانان ساري و جاري مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه اگر جوانان با الگوها و مفاخر معاصر آشنا شوند سعي در همزادپنداري با آن‌ها کرده و باورپذيري‌شان بيشتر مي‌شود، خاطرنشان کرد: تمرکز بر داشته‌ها، ارزش‌ها و... منتج به تزريق روح اميد در جامعه و افزايش نشاط در بين مردم مي‌شود.

گفتني است نشست تخصصي مفاخر زن چهارمحال و بختياري، همزمان باايام‌الله دهه مبارک فجر، باحضوراساتيدوصاحب‌نظران در مجموعه فرهنگي تاريخي چالشتر برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۷:۵۰

28 Dec 2019