۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۶۷۱۵
با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری:

از سامانه آموزش غیرحضوری آداب و اسرار نماز در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه آموزشی دوره مجازی آداب و اسرار نماز قابلیت آموزش غیرحضوری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء ارزش‌های معنوی مدیران و کارکنان این استان را دارد.
از سامانه آموزش غیرحضوری آداب و اسرار نماز در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اجلاس استانی نماز، زکات ادارات و تعالی فرهنگی با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری از سامانه آموزشی غیرحضوری آداب و اسرار نماز در سطح استان رونمایی شد.

در ادامه این برنامه اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری و متولی این سامانه اظهار کرد: سامانه آموزشی دوره مجازی آداب و اسرار نماز قابلیت آموزش غیرحضوری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء ارزش‌های معنوی مدیران و کارکنان این استان را دارد.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه آموزش ارزش‌های معنوی مدیران و کارکنان این استان در خارج از وقت اداری عنوان و اضافه کرد: آموزش یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری مدیران و کارکنان است و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت بگیرد و راه‌اندازی این سامانه در راستای رسیدن به همین هدف صورت گرفته است.

عامری گلستان با بیان اینکه توانمندسازی کارکنان معتقد به ارزش‌های دینی و اسلامی در پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی جایگاه ویژه‌ای دارد اضافه کرد: آموزش صحیح اساس و مبنای رسیدن به این اهداف است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: مدت این دوره ۲۸ ساعت است که کاربر در ۱۵ روز می‌تواند آن را به اتمام برساند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۳۴

30 Dec 2019