۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۰۷۶۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جنگ، سندی بر غیرقابل اعتماد بودن غرب و شرق است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و غرب و شرق قابل اعتماد نیستند.
جنگ، سندی بر غیرقابل اعتماد بودن غرب و شرق است
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برگزاری هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور هر سال سالگرد یک تجاوز نیست بلکه بزرگداشت یک حماسه عظیم و مقاومت نیروهای مسلح و مردمی یک ملت است.

وی با بیان اینکه همه ساله روزهای آخر شهریور و اول مهر سالگرد مقاومت دلیرانه‌ای را که از روی کمال، آگاهی و شهامت انجام گرفته برگزارمی‌شود ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس صرفا امتداد یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که ملت در طولانی‌مدت از آن استفاده می کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، هفته ایثار و فداکاری است، هفته‌ای که در آن بزرگ‌ترین ایثار ملت شکل گرفته و در حقیقت روحیه‌ای از ایثار و روحیه دفاع مقدس است.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به اینکه شروع جنگ یعنی شروع افتخارات مردم و شروع حمله دشمن یعنی شروع دفاع مقدس مردم ایران اسلامی افزود: جنگ تحمیلی باعث شعله‌ور شدن نیرو و روحیه انقلاب شد و یکی از برکات دفاع هشت‌ساله ما همین پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی است که با دست خالی و بدون سابقه آن‌‎ها را بدست آوردیم و به عنوان موجودی کشور است.

وی انقلاب اسلامی ایران را مظهر معنویت، دین‌داری، آرمان‌خواهی، ایستادگی، پایداری و مقاومت دانست و تاکید کرد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و غرب و شرق قابل اعتماد نیستند.

سردار محمدسلیمانی با تاکید بر اینکه ما در جنگ ابهت شرق و غرب را درهم شکستیم بیان داشت: رزمندگان ما در جنگ ریشه‌های انقلاب را محکم کردند و حس وطن‌پرستی را در وجود مردم بارور ساختند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جنگ ما کمک به افغانستان را به دنبال داشت، فتح فلسطین را به دنبال دارد که نوید آن را از همین جا می‌دهیم، جنگ ما موجب شد تمامی سردمداران نظام فاسق در برابر اسلام اعلام حقارت کنند و این افتخاری بزرگ برای کشور است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۰۴

30 Jan 2020