۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۴۷۴۵

پیکر دوشهیدحادثه تروریستی شهر بعقوبه عراق در شهرکرد تشییع می شود

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر دو شهید هفشجانی حادثه تروریستی روز شنبه در شهر بعقوبه عراق برای تشییع در شهرکرد انجام شد.
پیکر دوشهیدحادثه تروریستی شهر بعقوبه عراق در شهرکرد تشییع می شود
به گزارش جهانبین نیوز ˈحمید ملکپورˈ افزود: این شهدا در بمب گذاری تروریست ها در مسیر تردد خودروی کارگران ایرانی شاغل در خط لوله گاز در عراق به شهادت رسیدند و پیکر آنان عصر روز شنبه از طریق مرز خسروی پس از انجام تشریفات قانونی وارد کشور شد.

وی گفت: ˈابراهیم امینیˈ و ˈصادق حسینیˈ دو کارگر شهید هفشجانی هستند که صبح روز شنبه بر اثر بمب گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل درخط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه درخاک عراق به شهادت رسیدند.

ملکپور با بیان اینکه در این حادثه تروریستی هشت کارگر ایرانی نیز مجروح شدند، افزود: شش نفر ازاین مجروحان نیز از استان چهارمحال وبختیاری هستند.

زمان دقیق تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی هنوز تعیین نشده است.

به گزارش ایرنا،مجروحان این حادثه تروریستی ˈتقی کیانپورˈ ، ˈقربان حیدریˈ، ˈهمایون نعمت بخشˈ، ˈبهنام امامیˈ ، ˈمحسن کیوانیˈ، ˈمسلم کامکارˈ، ˈعلی شیر صالحیˈ و ˈمسعود عباسیˈ هستند که هم اینک در بیمارستان های طالقانی و امام رضا(ع) کرمانشاه بستری شده اند.

۲۲ آذر پارسال نیز افراد مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی خط لوله گاز در منطقه ˈالندیˈ واقع در ۷۵ کیلومتری شمال شرق بغداد پایتخت عراق حمله کردند.

در جریان این حادثه تروریستی ۱۶ نفر از کارگران و مهندسان ایرانی شهید و پنج ایرانی دیگر نیز مجروح شدند که اجساد شهدا در سه مرحله از مرز خسروی و مجروحان این حادثه نیز در دو مرحله از مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین وارد کشورمان شد.

استان دیاله و مرکز آن بعقوبه در ۵۵ کیلومتری شرق بغداد پایتخت عراق قرار دارد و همواره شاهد حملات تروریستی ضد شهروندان و ماموران دولتی و نظامی است.

انتهای پیام /خ ز/
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۱۸

3 Jan 2020