۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۴۴۵۶
سردار سلامی در مجمع سراسری فرماندهان سپاه:

نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد به آتش می‌کشد/ فرمانده سپاه قدس ظرفیت‌های دشمن را به زوال کشاند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از میدان تحریم اقتصادی دشمن عبور کردیم و ملت با صبر و شکیبایی این رویای دشمن را نابود کرد.
نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد به آتش می‌کشد/ فرمانده سپاه قدس ظرفیت‌های دشمن را به زوال کشاند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی در بیست و یکمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار داشت: ما در این جا جمع شده‌ایم تا فضای جدید انقلاب اسلامی را بازشناسایی کنیم.

وی گفت: ما در اینجا جمع شده‌ایم با الهام از پرتوهای درخشان هدایت الهی امام مسلمین و پیشوای بزرگ انقلاب، رسالت‌های جدید سپاه را در این شرایط جدید دریافت کنیم و مسیر تکوین سپاه را برای انجام وظایف و مسئولیت‌های جدید برای آینده پیش‌رو بشناسیم.

سردار سلامی افزود: ما در اینجا جمع شده‌ایم تا مخاطرات جدیدی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند بازشناسایی و اراده خود را برای پاسخگویی به هر اقدامی در آینده طراحی کنیم.

وی افزود: ما امروز با واقعیت‌هایی روبرو هستیم که برخی از آن‌ها ریشه در گذشته انقلاب دارد و برخی نیز با واقعیت‌های جدید پیوند خورده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه ما مسیر پرفراز و نشیبی در این ۳۵ سال پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: ما توانسته‌ایم کودتای نظامی دشمن را در هم بشکنیم و توطئه‌های دشمن را در روزهای آغازین انقلاب با شکست مواجه کنیم.

وی افزود: ما در این جنگ ۸ ساله در یک مقیاس جهانی با فداکاری رزمندگان، جانبازان،‌ شهیدان و ایثارگران این دوران را پشت سر گذاشتیم و توانستیم از میدان تحریم اقتصادی دشمن عبور کنیم و با صبر و شکیبایی این رویای دشمن را نابود کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه ما توانستیم در مقابل تهاجم، غارت و شبیخون فرهنگی غرب ایستادگی کنیم، گفت: ما توانستیم در عصر محاصره علمی به دستاوردهای بزرگی دست یابیم و آن را به جهانیان معرفی کنیم.

وی افزود: ما با تکیه بر اندیشه‌های درونی این ملت توانستیم به پیشرفت دست یابیم و این در تاریخ جهان بی‌سابقه است.

سردار سلامی گفت: ما توانستیم فتنه‌های داخلی را سرد و خاموش کنیم و ملت ایران در ۹ دی به این آرمان و آرزوی دشمن ضربه مهلکی وارد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما توانستیم سیاست‌های منطقه‌ای دشمن را با شکست مواجه و با ایجاد میدان‌های جدید در مناطق دوردست فعالیت‌های دشمن را متوقف کنیم.

وی افزود: ما به یک قدرت دفاعی و بازدارنده نیرومند دست یافتیم طوری که امروز نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد با شدت به آتش می‌کشد و نیروی دریایی نیز ظرفیت انهدام دشمن را دارد.

وی ادامه داد: امروز فرمانده سپاه قدس ما توانسته است ظرفیت‌های سیاسی، امنیتی دشمن را در معرض زوال قرار دهد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۲:۱۷

16 Jan 2020