۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۳۴۵۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان:

ضرورت حضور حداکثري هوشمندانه مردم درانتخابات

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان گفت: روشنگري براي حضور حداکثري هوشمندانه مردم در انتخابات آينده وظيفه دلسوزان نظام و انقلاب است.
ضرورت حضور حداکثري هوشمندانه مردم درانتخابات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام نباتي در جمع كاركنان سپاه ناحيه لردگان با اشاره به نزديك شدن زمان انتخابات، گفت: شأن سپاه و بسيج بالاتر از ورود به دسته بندي هاي سياسي،‌ حزبي و جناحي است.

وي، گفت: سپاه و بسيج به جناح ها و دسته بندي‌هاي سياسي ورود پيدا نمي كنند؛ اما افزايش بصيرت سياسي مردم از وظايف سپاه و بسيج است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان، با تأکيد بر ضرورت حضور حداکثري هوشمندانه مردم در انتخابات آينده، افزود: با توجه به وظيفه ذاتي سپاه به عنوان حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، بايستي با برگزاري جلسات روشنگري و بصيرت‌افزايي نسبت به حضور حداكثري هوشمندانه مردم كه از دغدغه هاي جدي مقام معظم رهبري مي باشد انجام وظيفه شود.

وي، با انتقاد از برخي مسئولين در خصوص سهل‌انگاري و كم‌كاري اظهار داشت: به گفته امام خامنه اي (مدظله العالي) حضور باشكوه مردم در راهپيمائي ها دليل بر اين نيست كه آنها ناراحتي و نگراني ندارند؛ بلكه آنها از مسئولين گله مندند.

حجت الاسلام نباتي ادامه داد: نبايد مسئولين كار را به جايي برسانند كه رهبر معظم انقلاب از مسائل جزئي مانند مسئله ريزگردها هم مجبور به ورود و تذکر شوند.

وي در پايان با اشاره به مسئله نفوذ يادآور شد، كه دشمن به دنبال نفوذ در بين نيروهاي ارزشي، خصوصا در بدنه بسيج است. و ما بايد با نور بصيرت و ايمان اين خطر جدي را هم مثل گذشته دفع نمائيم.

انتهای پیام/1026ج

مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۵۹

5 Jan 2020