۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۳۰۰۶
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در سي و سومين يادواره شهدا ناغان:

شهدا را بشناسيم و اجازه ندهيم عده اي تحريفشان کنند

ویزر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادواره سرداران شهید یوسف پور و شهدا بخش ناغان، تبیین، تشریح و تداوم راه شهدا برای جلوگیری از تحریف شهدا، راه شهدا و آرمان شهدا را وظیفه همگانی دانست.
شهدا را بشناسيم و اجازه ندهيم عده اي تحريفشان کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار ،  محمد حسين صفار هرندي که به عنوان سخنران ويژه سي و سومين يادواره شهدا ناغان دعوت شده بود، در خصوص شهيد، شهادت و وظيفه نسل هاي پس از شهدا نکاتي را بيان نمود.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت احمدي نژاد در خصوص برگزاري يادواره شهدا و حضور در
اين مراسم گفت: يادوراه شهدا فرصت مغتنمي است براي تجديد ميثاق با شهدا و آرمان بلند آنان.

وي گفت: حضور ما در يادواره شهدا يعني اينکه دلواپسيم روزي مي آيد که ديگر نسل اول جنگ بين ما حضور ندارند و آن هنگام است که برخي قصد تحريف تاريخ ۸ سال دفاع مقدس را خواهند داشت.

صفار هرندي در ادامه گفت: تنها راه جلوگيري از تحريف شناخت شهدا، شناخت راه و آرمان شهدا و شناخت وظيفه خودمان در قبال شهداست.

وي در بخش ديگري از خنان خود گفت: قيام امام حسين عليه السلام اگر تبيين نمي شد و ساليان سال بين مردم تشريح نمي شد بلاشک تحريف مي شد و فرهنگ ايثار و شهادت و ۸سال دفاع مقدس نيز همين گونه بايد بين مردم زنده نگه داشته شود.

اين روزنامه نگار کهنه کار در ادامه گفت: نمونه
ي بارز تحريف، اتفاقاتي است که پس از کشف پيکر مطهر ۱۷۵شهيد عمليات کربلاي ۴ در حال روي دادن است و برخي در حال بهره برداري سياسي از اين وقايع هستند.

وي افزود: اگر چه عده اي در حال حاضر مي گويند که عامل شهادت اين ۱۷۵شهيد فرماندهان آنان هستند که باعث فاش شدن عمليات شده اند اما همين ها در روزهاي فتنه و در زماني که فرياد نه غزه نه لبنان سرمي دادند که بسيجيان امروزي بايد از بسيجيان و فرماندهان سال هاي دفاع مقدس الگو برداري کنند و بنا به به هر زماني شعار و مطلب جديدي را ارائه مي دهند.

صفار هرندي با انتقاد از کساني که مي گويند کشور ما فدائي لبنان و يمن و فلسطين و سوريه و عراق شده است گفت: بدانيد که اگر مردم اين کشور ها نبودند و تفکر شيعي اسلامي ايراني ما را نداشتند الان بايد در مرزها و چه بسا در پشت ديوار هاي شهرهاي کشورمان بايد سنگر مي بستيم و از کشور، شهر ها و مردممان دفاع مي کرديم.

وي گفت: حمايت ما از ديگر کشور ها در واقع نوعي معامله است و سود ما دراين معامله برقراري امنيت پايدار در کشور است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۳۷

30 Dec 2019