۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۸۰۴۶

تحويل 60 ميليارد ريال اعتبار از طرف امور شهري استانداري به شهرداي بن

حدود 60 ميليارد ريال اعتبار از سال 92 تا 6 ماه نخست سال 96 از طرف امور شهري استانداري تحويل شهرداي بن شده است
تحويل 60 ميليارد ريال اعتبار از طرف امور شهري استانداري به شهرداي بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر،جلسه شوراي اداري شهرستان بن و جلسه تقدير و معارفه شهردار جديد شهر بن با حضور مديرکل دفتر امور شهري و روستايي استانداري چهارمحال و بختياري و مسئولين ادارت شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداري شهرستان بن برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن با تسليت درگذشت شهادت گونه تمامي خدمه و کارکنان سرنشينان و خدمه کشتي نفت‌کش سانچي  گفت: اينجانب به نمايندگي از مردم ولايت مدار و نوع دوست شهرستان بن، ضايعه‌ جان باختن دريادلان آسماني را در اين حادثه‌ي دردناک به تمامي مردم شريف ايران اسلامي و بخصوص خانواده معزز اين عزيزان تسليت و تعزيت و براي جان‌باختگان اين حادثه آرزوي غفران الهي و علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

وي در ادامه افزود: شهرداري يک نهاد غيردولتي و خاص محسوب مي‌شود، به اين صورت که بخش عمده خواسته هاي مردي توسط نهاد شهرداري انجام و پيگيري مي‌شود با مردم به صورت مستقيم در ارتباط هستند و در طي دوسال گذشته در مجموعه شهرداري شهر بن کارهاي خوب و مفيد انجام شد و در زمان سرپرستي شهرداري هم، کارهاي خوبي انجام شده است.

اکبريان در اين آئين ضمن تقدير از اقدامات شهردار سابق و تبريک به شهردار جديد اضافه کرد: شهردار جديد با مشارکت و همراهي شوراي اسلامي و مردم و با برنامه ريزي دقيق به منظور پيشبرد اهداف توسعه اي اين شهر اقدام کند.

فرماندار شهرستان بن گفت: از سال  92 تا شهريورماه سال 96، 59 ميليارد و پنجاه ميليون ريال اعتبارات مستقيم دفتر امور شهري استانداري و دو دستگاه خودرو سنگين به شهرداري بن تحويل داده شده است و چيزي در حدود 7 ميليارد و چهل ميليون ريال قير در اختيار شهرداي بن قرار گرفت.

اکبريان با بيان اينکه اين اعتبارات به‌جز اعتبارات شهرستان و متوازن بوده است يادآور شد: در چهار سال گذشته حدود 20 ميليارد ريال نيز از اعتبارات شهرستان و مديريت بحران به شهرداري تخصيص يافت.

يوسف اسلامي مديرکل دفتر امور شهري و روستايي استانداري چهارمحال و بختياري  هم در ادامه جلسه گفت: در سال 96 مبالغي که به شهرداري هاي سراسر استان کمک شده است در شهرهاي زير صد هزار نفر در بحث گردشگري نزديک 500 ميليون تومان ،در بحث پروژه‌هاي عمراني 7 ميليارد تومان ،مبالغ واريزي از حساب ارزش‌افزوده استاني حدوداً 35 ميليارد تومان و از طريق سازمان همياري شهرداري هاي کشور مبلغ 40ميليارد تومان پرداخت شده است.


 
وي بيان داشت: در مجموعه در 6 ماه ابتداي سال 96 حدود 90 ميليارد تومان به شهرداري هاي استان کمک شد است.

مديرکل دفتر امور شهري و شوراهاي اسلامي استانداري گفت: شهرداري ها با داشتن برنامه مدون و داشتن يک چشم انداز براي پيشرفت شهر تلاش کرده و توسعه يک شهر با همکاري متقابل بين شهرداري و ادارات امکان پذير مي شود.

يوسف اسلامي ادامه داد: برون سپاري برخي پروژه ها، باعث بالا رفتن کيفيت و نظارت و پايين آمدن هزينه ها مي شود.

وي بيان داشت نسبت به توسعه پايدار شهرداري ها نيز هر شهرداري يا دهياري  که طرح مناسب و خوبي داشته باشد تا مبلغ 2 ميليارد تومان وام کم بهره و دراز مدت مي‌توان پرداخت کرد.

حجت الاسلام ميرافضلي امام‌جمعه شهرستان بن نيز افزود : امروز خدمات شهرداري کاملاً ملموس و قابل مشاهده و همه مردم مي‌بينند که چه خدماتي در سطح شهر در حال انجام است و  تمامي مردم شهر مي‌توانند مستقيماً بر کار شهرداري نظارت داشته باشند.

وي ادامه داد: يکسري امورات زير بنايي در زمان شهردار قبلي انجام شده است که واقع خوب بوده است و الان انتظار داريم که خدمات بيشتر و سرعت در خدمات‌دهي بيشتر شود.

در پايان اين مراسم سيروس حاتمي به عنوان شهردار جديد شهر بن معرفي و از زحمات محمود نادري شهردار سابق و سعيد اماني سرپرست شهرداري تقدير به عمل آمد.

سيروس حاتمي پيش از اين شهردار نقنه از شهرستان بروجن بود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۹:۵۹

27 Jan 2020