۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۳۵۲۵۶
رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان عنوان کرد:

بيش از 50 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در لردگان برگزار مي شود

رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان با بيان برنامه‌هاي هفته حجاب و عفاف گفت: به مناسبت گرامي داشت هفته حجاب و عفاف برنامه هاي مختلفي در شهرستان لردگان برگزار مي شود.
بيش از 50 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در لردگان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، جميله شاه‌مرادي رئيس بسيج جامعه زنان، در نشست خبري هفته عفاف و حجاب با اشاره به اينکه موضوع حجاب و عفاف مطالبه مردم و جوانان است، افزود: همه مردم خواستار جامعه عفيف هستند.
وي در مورد برنامه‌هاي هفته عفاف و حجاب ادامه داد: ستاد عفاف و حجاب از ابتداي سال 96 فعاليت خود را آغاز کرده است و طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، هفته حجاب و عفاف از 17 تا 23 تيرماه برگزار مي‌شود.

رئيس بسيج جامعه زنان آغاز پويش مردمي «حجاب من، نگاه تو، پاکي و آرامش ما» از ديگر برنامه‌هاي نخستين روز هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: نمايشگاه عفاف و حجاب در نخستين روز اين هفته برگزار مي‌شود.

شاهمرادي بيان داشت، بيش از 50 عنوان برنامه، ورزشي، کارگاه هاي آموزشي، مسابقات فرهنگي تحت عنوان ايستاد نقاشي با موضوع حجاب و عفاف، ايستگاه مطالعه، ايستگاه فضاي مجازي، عرضه محصولات فرهنگي، برپايي نمايشگاه عکس، اعزام مبلغ به روستاها و برپايي همايش بزرگ صيانت از حريم خانواده در کنار شهداي گمنام را خواهيم داشت.

وي در ادامه گفت: وظيفه ماست که در اين برهه از زمان براي حفظ حريم خانواده از حجاب و عفاف دفاع کنيم و سعي در حفظ آن داشته باشيم و نگذاريم افراد سودجو و فرصت طلب با بي حجابي و ترويج آن به انقلاب و نظام ما ضربه وارد کنند.
رئيس بسيج جامعه زنان با اشاره به فروشگاه‌ زنان کارآفرين با موضوع پوشاک اسلامي و اقتصاد مقاومتي خاطرنشان کرد: در طول هفته حجاب و عفاف نمايشگاه و فروشگاه حجاب وعفاف در محل قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان لردگان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۹:۱۸

18 Jan 2020