۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۴۲۸۶
اسدالله بادامچیان در شهرکرد:

موتلفه اسلامی برای حفظ وحدت اصولگرایان درتلاش است وحتی از ورود کاندیداهای خود خودداری کرده

نحوه عملکرد حزب در انتخابات ریاست جمهوری نیز همواره بر وحدت و اتحاد اصولگرایان استوار بوده و در همین رابطه در بیشتر مواقع از خودگذشتگی کرده و برای حفظ وحدت اصولگرایان از ورود کاندیداهای خود به عرصه انتخابات خودداری کرده است.
موتلفه اسلامی برای حفظ وحدت اصولگرایان درتلاش است وحتی از ورود کاندیداهای خود خودداری کرده
به گزارش جهانبین نیوز، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به سابقه و پیشینه حزب موتله اسلامی گفت: این حزب از احزاب ریشه‌دار و باسابقه کشور است که متکی به شخص نبوده بلکه متکی به نظام حزبی اسلامی بوده و در خط ولایت، فقاهت و روحانیت قرار دارد.

وی افزود: قرار داشتن در خط ولایت و انقلاب مهمترین عامل بقا و داوم این حزب است، چراکه موتلفه اسلامی هیچگاه به دنبال کسب قدرت؛ چیزی که احزاب غربی به واسطه آن شکل گرفته‌اند نبوده و نیست.

بادامچیان تصریح کرد: موتلفه حزبی است که برای انجام تکلیف دسته جمعی و آگاهانه خود در راستای اهداف الهی و اسلامی ایفای نقش می کند و سابقه بیش از نیم قرن این حزب موید این مطلب است.

* موتلفه هیچگاه از اصول اولیه خود انفعال نداشته است
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در جواب به سوال خبرنگار جهانبین نیوز مبنی بر اینکه چرا در سال‌های اخیر موتلفه اسلامی در مقایسه با معیارهای نسل اول خود نقش پررنگی در سیاست کشور ندارد، گفت: موتلفه هیچگاه انفعال نداشته و همواره به تکلیف خود عمل می‎کند و در مجلس شورای اسلامی، دولت و سایر بخش‌ها نیرو دارد و همواره در صحنه های مختلف حاضر است.

بادامچیان افزود: نحوه عملکرد حزب در انتخابات ریاست جمهوری نیز همواره بر وحدت و اتحاد اصولگرایان استوار بوده و در همین رابطه در بیشتر مواقع از خودگذشتگی کرده و برای حفظ وحدت اصولگرایان از ورود کاندیداهای خود به عرصه انتخابات خودداری کرده است.

* هر فرد و یا حزبی در انتخابات شرکت کند پیروز است
وی با بیان اینکه حضور در انتخابات حتما متضمن معنای شکست یا پیروزی نیست، گفت: به عقیده حزب موتلفه حضور و شرکت در انتخابات به معنای انجام تکلیف است و هر فرد و یا حزبی در انتخابات شرکت کند پیروز است حتی اگر کاندیدای آن رئیس جمهور نشود.

بادامچیان خاطرنشان کرد: اساس و نتیجه انتخابات، ترجیح مردم است و ما نیز از این امر مسثنی نیستیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن اقدامات اخیر کشورهای غربی و قطعنامه پارلمان اروپا، گفت: این اقدامات نشانگر این است که ایران به یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در  جهان تبدیل شده و آن ها از این وضعیت نگران و هراسان هستند.

* برای تداوم راه انقلاب به دولت کمک می‎کنیم
بادامچیان در رابطه با نحوه اجرای کشور از سوی دولت یازدهم، اظهار کرد: ما می خواهیم که دولت روحانی در خط انقلاب و ولایت به رسالت های خود به خوبی بپردازد و در این راستا هرگونه کمکی که از دست ما برآید به این دولت ارائه می دهیم.

به گزارش جهانبین نیوز، سخنرانی بادامچیان در گردهمایی اصولگرایان استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های سفر وی به شهرکرد است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۶:۴۸

3 Jan 2020