۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۹۹۴۶

بازنمایی و تبیین کارنامه انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین جایگاه و نقش انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، مقابله با جنگ نرم دشمنان، بازنمایی دستاوردهای انقلاب و تبیین کارنامه انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
بازنمایی و تبیین کارنامه انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در کارگروه فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انفلاب اسلامی استان با اشاره به حساسیت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تبیین جایگاه و نقش انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، مقابله با جنگ نرم دشمنان، بازنمایی دستاوردهای انقلاب و تبیین کارنامه انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علی گرجی مسئول شورای سیاستگذاری و راهبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مقطع آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی را یک فرصت تاریخی و ظرفیت مناسبی برای ترسیم افق‌های پیش روی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بازخوانی معارف انقلاب اسلامی، بیان آن برای نسل‌های انقلاب موجب آرامش و قدرت بازدارندگی و پیشرفت شده است.

وی شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را افتخار به گذشته و امید به آینده اعلام کرد و افزود: هدف ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برای مردم و حمایت از ایده‌های خلاقانه در معرفی مبانی و اهداف انقلاب است.

در ادامه این جلسه مسئول کارگروه با تأکید بر لزوم پای کارآوردن همه توان اعضا برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد گفت: همه دستگاههای عضو با ابتکار و خلاقیت و شناسایی اولویت‌ها تدابیر لازم و همه‌جانبه را برای برگزاری باشکوه برنامه فرهنگی هنری چهلمین سال در استان اتخاذ نمایند.

گفتنی است در این پایان جلسه خانم فلورا زرفشانی معاون فرهنگی رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان جانشین مسئول کارگروه فرهنگی هنری معرفی شد .

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۲۸

27 Dec 2019