۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۱۹۹۶۶

بازدید سرزده فرماندار شهرستان سامان از ادارات شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان به صورت سر زده از ادرات و بانک های این شهرستان بازدید کرد.
بازدید سرزده فرماندار شهرستان سامان از ادارات شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، صبح امروز سعید صالحی به همراه جمعی از مسئولین شهرستان سامان به صورت سرزده از اداره تامین اجتماعی، منابع طبیعی وآبخیزداری و بانک ملت بازدید داشتند.

سعید صالحی از روند ارائه خدمات به مردم و نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع ها ادارات فوق بازدید داشتند و با مراجعین در راستای نحوه خدمات رسانی ارگان ها صحبت و از نظرات و انتقادات مراجعین در راستای خدمات رسانی ارگان ها استفاده شد.

صالحی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف کارکنان ادارات است، عنوان کرد: ارائه خدمات بهتر و نوین به مردم یک امر ضروری در دستگاه های اجرایی شهرستان است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان سامان با اشاره بر اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ بیمه شده اصلی با افزون بر ۲۳ هزار تحت پوشش از خدمات بیمه ای در این شهرستان بهره مند شده اند، بیان داشت: در آینده نزدیک طرح صدور کارت درمان ویژه افراد تحت پوشش با حذف دفترچه درمانی در این شهرستان صادر خواهد شد.

احمد احمدزاده هدف از اجرای صدور کارت درمانی را کاهش مراجعات به ادارات تامین اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب تر به بیمه شدگان عنوان کرد.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۴۰

6 Feb 2020