۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۹۵۸۶
مدير کل زندان‌‎هاي چهارمحال و بختياري:

از هرگونه تنش و پرهيز در برخورد با زندانيان جلوگيري شود

مدير کل زندان‌‎هاي چهارمحال و بختياري گفت: بايد از ايجاد هرگونه تنش و پرهيز از اقدام سليقه اي در برخورد با زندانيان توسط مراقبين و پرسنل يگان حفاظت اساساً پيشگيري و جلوگيري نمود.
از هرگونه تنش و پرهيز در برخورد با زندانيان جلوگيري شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميدرضا حيدري مديرکل زندان‌هاي استان چهارمحال و بختياري در جلسه کميته امنيتي ستاد کاهش آسيب رفتارهاي پرخطر زندان هاي استان بر سرکشي هاي شبانه از تمامي زندان هاي استان به طور مستمر و غيرمترقبه تأکيد کرد.

وي ضمن تأکيد بر ثمربخش بودن بازديدها و سرکشي مسئولين از زندان ها گفت: بايد سرکشي هاي شبانه به صورت غيرمترقبه و مستمر از تمامي زندان هاي استان توسط مسئولين ستادي و مسئولين زندان ها انجام گرفته و نتايج و گزارشات بازديدها به طور کارشناسي مورد بررسي قرار گرفته و در جلسات کميته هاي تخصصي مورد ارزيابي قرار گيرند.

حيدري با اشاره به حفظ نظم، دقت، آمادگي، هوشياري، تدبير و عکس العمل مناسب هنگام مواجهه با بحران گفت: بايد از ايجاد هرگونه تنش و پرهيز از اقدام سليقه اي در برخورد با زندانيان توسط مراقبين و پرسنل يگان حفاظت اساساً پيشگيري و جلوگيري نمود.

مديرکل زندان هاي استان به لزوم توسعه نظارت و بازرسي در مبادي ورودي زندان‌ ها به عنوان عاملي موثر در پيشگيري از وقوع تخلفات اشاره کرد و افزود: برقراري نظم و امنيت در زندان ها تاثير مستقيم و مهمي بر تحقق اهداف اصلاحي و تربيتي زندانيان دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۳:۵۹

15 Jan 2020