۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۳۸۶
در رژه نیروهای مسلح مطرح شد:

روح استکبار ستیزی همچنان در میان ملت زنده است/ تکیه بر بسیج و ولایت توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه کشور را از نقشه های خطرناک دشمن نجات می دهد تکیه بر بسیج، ولایت و تفکر عاشورایی قشر جوان و ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار است.
روح استکبار ستیزی همچنان در میان ملت زنده است/ تکیه بر بسیج و ولایت توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ امروز ۳۱ شهریورماه در آغازین روز از هفته دفاع مقدس نیروی‌های مسلح چهارمحال و بختیاری طی مراسمی حماسی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند .

علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: فداکاری دیروز و امروز جوانان شایسته کشور و دفاع ازکیان اسلام این را ثابت کرده است که روح استکبار ستیزی همچنان در میان این ملت زنده است.

وی تصریح کرد: آنچه کشور را از نقشه های خطرناک دشمن نجات می دهد تکیه بر بسیج، ولایت و تفکر عاشورایی قشر جوان و ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار است و امیدواریم این روح حماسی تا زمان ظهور دولت حضرت موعود (ع) پایدار بماند .

سردار اکبری ادامه داد: میدان دفاع مقدس اگر چه میدان رزم بود که ظاهرا" با آتش بس به پایان رسید اما آتش افروزیی دشمن در نقطه های فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی در غالب طراحی جنگ نرم همچنان ادامه دارد .


وی اذعان داشت: امروز در شرایطی که استکبار با تمام نیرو در دسیسه ها و توطئه های جنگ اقتصادی و رسانه ای وسیع و گسترده ای که دشمن راه انداخته است ، ملت قدر شناس و با بصیرت ایران اسلامی با تاثی بر روزهای سخت دفاع مقدس با تمام وجود فرزندان خود را بر جماعت حق علیه باطل یاری میرسانندکه می توانند در کمک به مسئولین نظام برای شکست آمریکا تاثیر گذار باشد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم خاطر نشان کرد: در حالی که تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین مقدس شاهد ۴۰ سال شکوفایی و عزت و اقتدار ایران اسلامی است به ملت ایران پیام میدهیم که ما نیروهای مسلح نظامی و انتظامی سیلی محکمی به دشمن خواهیم زد و در دستیابی به موقعیت ممتاز بین المللی موفق خواهیم شد.

وی اذعان داشت: ما نیروهای مسلح با بهره گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و با اتکا به رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا و با روحیه و تفکر انقلابی و جهادی روزبه روز قدرت و اقتدار دفاعی و نیل به فناوری های مدرن راهبردی را همچون گذشته افزایش خواهیم داد.


مرزداران اسلام امروز فرهنگ عاشورایی را گسترش می دهند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه ما هرکداممان امروز مرزداران اسلام هستیم.

حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام در این رزمایش اظهار کرد:  مرزداران در همه عرصه ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه شما مرزداران اسلام و مرزبانان مکتب تشیع هستید بیان داشت: امروز این شما هستید که مکتب و فرهنگ عاشورا را گسترش می دهید.

حجت السلام نکونام بیان داشت: شما مرزداران همچنان پرچم اسلام را بالا و زنده نگه داشته اید که امیدوارم این کار شما به رضایت خدا بینجامد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۹:۱۶

27 Dec 2019