۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۴۳۵۶
رئيس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئيسي در بروجن:

مشکلات اقتصادي مردم را رنج مي دهد/زد وبندهاي سياسي براي جوانان شغل ايجاد نمي کند/اميدواريم شرايط فعلي تغيير کند

رئيس ستاد انتخابات حجت الاسلام ابراهيم رئيسي در بروجن با بيان اينکه قشر مستضعف از لحاظ اقتصادي بيشترين کمک را به انقلاب کرده اند و کمترين انتظار را دارند، تصريح کرد: مرفهين بي درد و يقه سفيدها بيشترين اعتراض را مي کنند در حالي که بهره بيشتري از انقلاب برده اند.
مشکلات اقتصادي مردم را رنج مي دهد/زد وبندهاي سياسي براي جوانان شغل ايجاد نمي کند/اميدواريم شرايط فعلي تغيير کند
به گزارش جهانبین نیوز یه نقل از کلار، حجت الاسلام مرتضي قاسمي خواه رئيس ستاد انتخابات حجت الاسلام ابراهيم رئيسي در بروجن، اظهار داشت: ملت ايران با وجود اينکه در مناسبت هاي مختلفي مانند ۲۲ بهمن و صحنه انتخابات بسيار پررنگ حاضر مي شوند و از پيشرفته ترين کشورها در زمينه دموکراسي هستند اما متاسفانه برخي مشکلات خصوصا اقتصادي آنها را رنج مي دهد.

قدرت خريد مردم بسيار کاهش پيدا یافته است/اميدواريم شرايط فعلي تغيير کند

وي با بيان اينکه اکثر مردم در زمينه هاي اقتصادي داراي مشکل هستند و با اشاره به اينکه در زمينه بيکاري تقريبا مي شود بگوييم هر خانواده يک بيکار دارد، افزود: قدرت خريد مردم بسيار پايين آمده است اما با وجود تمام اين مشکلات نسبت به اصل انقلاب و حکومت هميشه حاضر بودند و نشان مي دهند تلاش خود را مي کنند ولي بعضي از مسئولين اجرايي به اندازه اي که مي توانستد خدمات رساني انجام ندادند.

حجت الاسلام قاسمي خواه گفت: اميدوار هستيم در شرايط فعلي وضعيت تغيير پيدا کند و مسئوليني پاي کار آيند که بيشتر به فکر خدمات دهي باشند.

قاسمي خواه افزود: برخي از مردم به خاطر همين فشارهاي اقتصادي و مالي گاهي اوقات اظهار بي ميلي براي حضور در انتخابات مي کنند که بايد توجه داشته باشيم اگر حضورمان در صحنه کمرنگ باشد و نتوانيم فرد اصلحي را انتخاب کنيم چهار سال آينده رئيس جمهوري که سر کار آمد نمي توانيم اعتراض کنيم چون خودمان صحنه را خالي کرده ايم.

حجت الاسلام قاسمي خواه ادامه داد: برخي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري يک سري شعارها و گفتمان ها را که در خط امام (ه) و رهبري است زنده کرده اند و در سابقه عملي خود نشان داده اند که در اين مسير جديت و قاطعيت لازم را دارند.

وي گفت: يکي از مسائلي که در شعارهاي انتخاباتي مطرح شده مبارزه جدي با فساد مخصوصا فسادي اقتصادي است که بايستي دقت کنيم بحث مبازه با فساد در نظام جمهوري اسلامي ايران در قوه قضائيه تعريف شده و اين طور نيست که رئيس جمهور بخواهد در اقدام عملي حکم قضايي صادر کند بلکه در همان محدوده اجرايي مي تواند سيستم هايي را برنامه ريزي کند که دست فساد را قطع کند.

چگونه بايد با افراد مفسد برخورد کرد؟/مدارا يا برخورد جدي؟

رئيس ستاد انتخابات حجت الاسلام ابراهيم رئيسي در بروجن ادامه داد: اگر رئيس جمهوري داشته باشيم که در بحث مبارزه با فساد از لحاظ فکري قوي باشد مي تواند جامعه، مديران و سيستم اجرايي را که بالاترين مقام اجرايي کشور است به نحوي مديريت کند که فسادي رخ ندهد که حجت الاسلام ابراهيم رئيسي با جديت اين برنامه را مطرح کرده است.

وي با اشاره به شبهاتي که برخي ها درباره زمان حضور حجت الاسلام رئيسي در قوه قضائيه نظير اعدام و حکم هاي قضايي مطرح مي کنند، تصريح کرد: سوال ما اين است هر شهروندي که در مقام قضاوت باشد با فرد مفسد در جامعه چه برخوردي مي کند.

قاسمي خواه ضمن اشاره به جنايات گروه هاي تروريستي و منافقيني که در ابتداي نظام افراد اصلي اين انقلاب مثل شهيد مطهري، شهيد رجايي، شهيد بهشتي و بسياري ديگر از نيروهاي مديريتي درجه يک کشور را هدف قرار دادند، افزود: اين افراد ترورهاي بسيار خطرناکي انجام دادند و حتي به سراغ توده مردم هم آمدند حال سوال اين است بايد با اين افراد مفسد مدارا نمود يا اين که برخورد جدي کرد.

حجت الاسلام قاسمي خواه افزود: نکته اي که در آرمان هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري وجود دارد و توسط حجت الاسلام رئيسي هم مود عنايت قرار گرفته است توجه به قشر محروم و مستضعف است.

قشر مستضعف کمترين توقع و مرفهين بي درد بيشترين اعتراض را دارند

وي با اشاره به اين که قشر مستضعف بيشترين خدمات را به نظام و انقلاب داشته اند و با بيان اين که کمترين توقع، سهم و خدمات را هم از انقلاب اسلامي دريافت کرده اند، افزود: قشر مستضعف و پابرهنگان از جنگ و انتخابات گرفته تا تمام کارهاي جهادي هميشه پاي صحنه بوده اند.

قاسمي خواه گفت: متاسفانه نتوانسته ايم خدمات قابل توجهي به قشر مستضعف آنچنان که شايسته آنها است انجام دهيم و رفاه آنها را تامين کنيم؛ توجه به قشر ضعيف و محروم در شعار ها و برنامه هاي حجت الاسلام رئيسي وجود دارد.

وي با بيان اين که قشر مستضعف از لحاظ اقتصادي بيشترين کمک را به انقلاب کرده اند و کمترين انتظار را دارند، تصريح کرد: اما در مقابل مرفهين بي درد و يقه سفيدها بيشترين اعتراض را مي کنند در حالي که بيشترين بهره و امکانات از انقلاب اسلامي را برده اند و متاسفانه در صحنه هم نيستند که البته اقليت هم هستند.

زد وبندهاي سياسي براي جوانان شغل ايجاد نمي کند

قاسمي خواه با اشاره به اين که رئيس جمهور کشور طبق قانون اساسي بالاترين مقام اجرايي کشور است، افزود: ما با معرفي شخصيت حجت الاسلام رئيسي به جامعه دنبال گفتمان سازي هستيم به اين معنا که حتي دنبال آن نيستيم که اين شخصيت بزرگوار راي مي آورد يا خير.

حجت الاسلام قاسمي خواه افزود: مي خواهيم به ملت ايران تفهيم کنيم رئيس جمهور يک مقام اجرايي است ما کسي را مي خواهيم در اين مسند قرار گيرد که به فکر خدمات رساني باشد نه اين که به دنبال بازي هاي سياسي و زد و بندهاي اقتصادي باشد.

وي گفت: شخصي بايد پا به صحنه بگذارد که به ملت ايران خدمات دهي داشته باشد، فراحزبي باشد و اهل سيستم هاي حزبي و جناح بندي هاي سياسي نباشد که بعدها به فکر سهم فروشي به هم حزبي هاي خود باشد.

قاسمي خواه تاکيد کرد: رئيس جمهوري که بخواهد دنبال زد و بندهاي سياسي باشد براي جوانان ما اشتغال، مسکن و نان آوري نمي کند.

حجت الاسلام قاسمي خواه با اشاره به اين که برخي ها در مناظره هاي رياست جمهوري دنبال اتهام و سياه نمايي جامعه هستند، گفت: حجت الاسلام رئيسي در مناظره ها به جاي آن که ديگران را تخريب کند از توانمندي هاي خود استفاده مي کند.

وي افزود: حجت الاسلام رئيسي طبق مسئوليت هاي مختلفي که در نظام داشته اند به خوبي ثابت کرده اند روي حرف امام و رهبري حرفي نمي زند و به بهترين نحو دستورات رهبري را اجرا مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۰۰

29 Dec 2019