۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۱۳۸۶
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

فرياد "مرگ بر آمريکا" در 9 نقطه شهرستان بروجن طنين انداز مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن با بيان اينکه 13 آبان نماد عزت‌ طلبي ملت ايران در برابر آمريکا است، گفت: در روز 13 آبان راهپيمايان منسجم و يکپارچه در 9 نقطه شهرستان بروجن با سر دادن شعار مرگ بر آمريکا مسيرهاي تعيين شده را طي مي‌کنند.
فرياد "مرگ بر آمريکا" در 9 نقطه شهرستان بروجن طنين انداز مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، عباس کيخايي در گفت و گو با کلار، با اشاره به اينکه ۱۳ آبان نماد عزت‌ طلبي ملت ايران در برابر آمريکا است، اظهار داشت: حضور حداکثري دانشجويان و دانش‌آموزان به همراه اقشار مردم در راهپيمايي روز ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌اي به سياست‌هاي خصمانه استکبار جهاني است.

کيخايي با تاکيد بر اين که روز ۱۳ آبان فقط منحصر به دانش آموزان نيست بلکه به تمام اقشار جامعه تعلق دارد، گفت: حضور آحاد مردم در اين روز ضروري است؛ اين روز به ما آموخت که مي‌توانيم مستکبرين دنيا را به زباله‌دان تاريخ بيندازيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن افزود: در روز ۱۳ آبان راهپيمايان منسجم و يکپارچه در ۹ نقطه شهرستان بروجن با سر دادن شعار مرگ بر آمريکا مسيرهاي تعيين شده را طي مي‌کنند.

کيخايي با بيان اين که مراسم ۱۳ آبان در شهرهاي بروجن، نقنه، سفيددشت، فرادنبه، گندمان، بلداجي، آورگان، امام قيس و دهنو برگزار مي شود، گفت: راهپيمايي روز استکبارستيزي در شهر بروجن صبح روز ۱۳ آبان از ميدان شهرداري آغاز و تا ميدان امام حسين (ع) ادامه خواهد داشت.

کيخايي گفت: مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان همچنين در شهر نقنه از ميدان قدس تا گلستان شهدا، فرادنبه مسجد شهيد بهشتي تا گلزار شهدا و سفيد دشت خيابان معلم به طرف گلزار شهدا برگزار مي شود.

وي افزود: مردم ولايتمدار شهرستان بروجن امسال نيز همچون سال هاي گذشته باحضور فعال در راهپيمايي ۱۳ آبان بار ديگر اقتدار، عظمت و ايستادگي خود را در مقابل دشمنان نشان مي دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۶:۲۰

30 Dec 2019