۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۷۳۴۶
وزیر تعاون:

۷ میلیون شغل تا ۷ سال آینده در کشور ایجاد می‌شود

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: اکنون ۲۲ میلیون شغل در کشور وجود دارد که سالانه با ایجاد یک میلیون تا سال ۱۴۰۰ باید ۷ میلیون شغل جدید در کشور ایجاد شود.
۷ میلیون شغل تا ۷ سال آینده در کشور ایجاد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، علی ربیعی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهربا بیان اینکه اکنون احساس رضایت مردم کشور بیشتر شده است، اظهار کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب مسیر، پر پیچ و خم و طولانی است که مشکل وحشتناک بیکاری از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه موانع ساختاری زیادی در برطرف کردن مشکلات در کشور وجود دارد تصریح کرد: شان و شایستگی ملت ایران این نیست و باید با تلاش و برنامه ریزی خدماتی درحد و شان ملت ایران ارائه شود.

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی، یا اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی فعالیت‌های مهمی انجام شده خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش درجامعه مهم‌ترین اقدام است چراکه توجه به موضوعات اخلاق و فرهنگ زیربنای توسعه و برطرف کردن مشکلات جامعه است.

ربیعی با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه اصلی به دولت و نظام اعتماد کرده‌اند افزود: همه مدیران باید تنش را دور و محیط آرام و بدون تنش را برای کار فراهم کنند.

وی، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فروپاشی اخلاقی نداریم تصریح کرد: زیر ساخت جامعه و افزایش امید توجه به برنامه‌های فرهنگی است که دولت در این حوزه تلاش‌هایی کرده است که استمرار دارد.

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ساماندهی بیمه درمانی در جامعه از دیگر برنامه‌های دولت در یکسال گذشته بوده گفت: در اجرای طرح بیمه سلامت از شش میلیون نفر ثبت نام کننده تاکنون پنج میلیون نفر دفترچه بیمه دریافت کرده‌اند.

وی حمایت غذایی از بانوان بارداررا یکی از طرحهای این وزارتخانه دانست و گفت: هم اکنون هفت و نیم میلیون زن باردار زیرپوشش طرح حمایت و پوشش غذایی وزارتخانه قرار دارد.

ربیعی ، با اشاره به اینکه تشکیل شورای عالی رفاه نقش مهمی در رسیدگی بیشتر به رفاهیت مردم داشته افزود: در یکسال فعالیت دولت تدبیر و امید ضمن اینکه شورای عالی رفاه فعال شده تاکنون هشت جلسه آن تشکیل و راهکارهای لازم در این شورا برای افزایش رفاه مردم ارائه شده است.

افزود: هم اکنون میزان بیکاری در کشور بالا است و برای رسیدن به وضعیت طبعی باید سالی یک میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم تا بحران بیکاری برطرف شود.

وی با بیان اینکه سالانه باید یک میلیون شغل جدید در کشور باید ایجاد شود تصریح کرد: اکنون ۲۲ میلیون شغل در کشور وجود دارد که سالانه با ایجاد یک میلیون تا سال ۱۴۰۰ باید ۷ میلیون شغل جدید در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
سنگ بزرگ علامت نزدن است....

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۳:۳۱

16 Jan 2020