۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۶۸۹۶
به مناسبت دهه فجر

اجرای بیش از ده برنامه شاخص فرهنگی درشهر هفشجان

هم زمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از ده‌ها برنامه شاخص فرهنگی در شهر هفشجان اجرا خواهد شد.
اجرای بیش از ده برنامه شاخص فرهنگی درشهر هفشجان
 به گزارش جهانبین نیوز ، فرهاد باقری شهردار هفشجان در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر استان در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی متعددی در شهر هفشجان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رژه موتور سواری یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که روز ۱۲ بهمن‌ماه اجرا می‌شود تصریح کرد: ۳۷ موتورسوار بسیجی روز ۱۲ بهمن‌ماه در این شهر مانور خواهند داشت.

باقری ادامه داد: دو میدانی از فرودگاه تا میدان امام یکی دیگر از برنامه‌های شاخصی است که توسط ورزشکاران اجرایی می‌شود که در همان روز ماشین‌آلات شهرداری، آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس ۱۱۵ آماده‌باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این ایام در دستور کار خود قرار داده‌ایم اذعان داشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و سرکشی و دل‌جویی کردن از خانواده آن‌ها کمتر کاری است که می‌توان انجام داد.

باقری به اجرای پنج جشن در مساجد مختلف این شهر اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن‌ماه یک شب در میان در یکی از مساجد شهر هفشجان جشنی به همین مناسبت برپا خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های این ایام اشاره کرد و یادآور شد: سرکشی از مدارس، برگزاری مسابقات، برگزاری ایستگاه نقاشی، جشن تکلیف به عنوان نیروهای انقلاب در کانون، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه معراج و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن‌ماه از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار خواهد شد.

شهردار هفشجان گفت: نمایشگاه آثار دانش‌آموزان با موضوع انقلاب در سالن اجتماعات شهرداری برپا خواهد شد.

باقری اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی سوله هزار متری بسیج هفشجان به اسم سوله صالحین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۴۵

2 Jan 2020