۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۲۸۲۶
ایراد جدید به سرمربی تیم ملی فوتبال؛

سفرهای توریستی و ندیدن لیگ دسته اول/ موی سر کی روش هم بیمه است!

در تازه ترین انتقادات به سرمربی تیم ملی فوتبال،کی‌روش به عدم تماشای مسابقات لیگ دسته اول و مسابقات امیدها متهم شده است. همچنین عنوان شده که موی سر وی بیمه است!
سفرهای توریستی و ندیدن لیگ دسته اول/ موی سر کی روش هم بیمه است!
به گزارش جهانبین نیوز؛ بعد از بالاگرفتن اختلافات برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، هر روز نقدهای مختلفی در این خصوص منتشر می شود و منتقدان به جنبه های مختلف این مسئله، می پردازند.

در تازه ترین نقد، کارلوس کی روش متهم شده است که برای تماشای مسابقات لیگ شهرهایی را انتخاب می کند که مثل اصفهان جنبه توریستی هم دارد و به عنوان مثال برای تماشای مسابقات لیگ برتر یا لیگ دسته اول راهی مناطق محروم همانند بندرعباس نمی شود!

محمد مایلی کهن منتقد شماره یک سرمربی تیم ملی فوتبال، در واکنش به این انتقاد رادیو جوان گفت: زمانی که من سرمربی تیم ملی شدم، در مسابقه فینال امیدهای تهران حضور یافتم و فرهاد مجیدی و علی موسوی را مستقیم از همان مسابقات به تیم ملی دعوت کردم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: با این حال کی روش «تافته جدا بافته» است و یک گروه بسیار قوی از او حمایت می کند. او بیشتر اوقات سال خارج از ایران است و وقتی هم می آید به خودش اجازه نمی دهد مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

مایلی کهن گفت: آقای کی روش در ایران حتی موی سر و دندانش هم بیمه است و می تواند در صورت بروز مشکل، خسارت هم بگیرد در حالی که ماهی ۲ میلیارد تومان پول می گیرد!

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۱۸

7 Jan 2020