۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۳۸۱۶
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن خبر داد:

دو وقف جديد در شهرستان بروجن به ثبت رسيد

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن از ثبت دو وقف جديد در نخستين روزهاي سال جاري خبر داد.
دو وقف جديد در شهرستان بروجن به ثبت رسيد
به گزارش جهانبین ، حجت الاسلام نصرا... سليماني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: در روزهاي نحستين سال جاري دو وقف جديد با ارزش اقتصادي بسيار بالا در اين اداره به ثبت رسيد.

وي نيت واقفين را در زمينه کانون فرهنگي و امور ديني دانست و گفت: يکي از اين وقف ها ۵۰۰ متر زمين مسکوني به همراه يک باب منزل مسکوني دو طبقه واقع در شهر فرادنبه به ارزش تقريبي ۴ ميليارد ريال است.

سليماني افزود: يکي ديگر از اين وقف ها ۱۰۰متر زمين مسکوني واقع در روستاي مورچگان از توابع بخش گندمان به ارزش ۵۰۰ ميليون ريال است.

حجت الاسلام سليماني بيان کرد: گاهي يک دعا و فاتحه کسي که از موقوفه استفاده مي کند حال واقف را به قدري متحول مي سازد که آرزو مي کند اي کاش تمام دارايي خود را وقف کرده بودم.

سليماني افزود: يکي از اموراتي که اهل بيت اهتمام ويژه اي به آن داشتند مساله وقف بوده است تا آنجا که حضرت علي(ع) در تابستان به حفر چاه مي پرداخت و همين که به آب مي رسيد عرق هاي پيشاني را پاک کرده و مي فرمودند قلم و دوات بياوريد و آن را وقف مي کردند.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن گفت: وقف مي تواند تا قيامت از انسان نامي نيک به جا بگذارد و از صاحبش چهره اي ماندگار بسازد.

سليماني بيان کرد: وقف جهت بيماران خاص و ام اس، وقف جهت دانش آموزان و دانشجويان فقير، وقف جهت ترک اعتياد جوانان، وقف جهت امورات قرآني و وقف جهت ازدواج جوانان از وقف هاي نياز امروز جامعه است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۱۸

5 Jan 2020